Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Om man märker det har man chansen att bättra på sina tider rejält.

jag skulle nog bara morssa på hockeymasken. de har jag bevis på att de inte är farliga

Killen med sågen har inte en chans att hinna ifatt Fia-Lotta i alla fall...;)

Inte dej heller Annki - såg minsann ditt nya PB! (t+)

Jag råkade ju faktiskt ut för en blottare förra sommaren när jag var ute på powerwalk - fasen vad jag fick upp tempot. Mycket obehaglig upplevelse. Man fattar inte riktigt hur obehagligt det är förrän man råkar ut för det... inte för att det är så skrämma

Vad som helst med >Pixies<. Helt galet bra att springa till.

"The holiday song" funkar perfekt för backar!(#)
"U-mass" när du springer bland fotgängare. (H)
"Gigantic" när du springer och är förälskad. (L)

Fny,

du får ha svärdet med på promenaderna..

Jag möter sällan människor då jag springer, jag möter mest älgar och renar - i alla fall under långpassen. Men visst, om inte annat kan det ju vara farligt att ha för hög volym ute i trafiken.

Men åter till musiken...... även jag gillar Wolfmother och se

Jag brukar ha det tyst när jag ska försöka mig på att springa fort - om man med fort menar tröskelfart och liknande. Då behöver jag koncentrera mig på att sätta fötterna framför varandra tillräckligt långt isär och tillräckligt ofta och har inte tid med d

Någon som testa springa med tal i öronen under löpning, typ ljudbok? Jag har funderat på att testa det på något långpass. På två timmar hinner man ju nästan lyssna igenom en halv roman. Det kanske drar för mycket fokus från själva löpningen, men personlig