Quote from Karolina Bergsten on 11 March 2008, 08:43Jag brukar lyssna på radio under långpass och då ofta på ngn kanal med blandnig av musik och prat tex P3. Tycker att tex morgonpasset är ett höjdarprogram att springa till 🙂
Jag brukar lyssna på radio under långpass och då ofta på ngn kanal med blandnig av musik och prat tex P3. Tycker att tex morgonpasset är ett höjdarprogram att springa till 🙂
Quote from Urban Nilsson on 11 March 2008, 09:09Jag har lyssnat på talböcker under långpass. Oslagbart!!! Faran är att man koncentrerar sig för mycket på boken så spring där bilar inte kör. 😉
Jag har lyssnat på talböcker under långpass. Oslagbart!!! Faran är att man koncentrerar sig för mycket på boken så spring där bilar inte kör. 😉
Quote from Eric Jacobsson on 11 March 2008, 09:11Det måste jag testa... har aldrig lyssnat på någon talbok men jag kan tänka mig att det är underbart när man är ute och motionerar.
Det måste jag testa... har aldrig lyssnat på någon talbok men jag kan tänka mig att det är underbart när man är ute och motionerar.
Quote from Jan Lundquist on 11 March 2008, 09:43Det är nog bättre att ha dem vid löpning. Jag somnar alltid om jag lyssnar på ljudbok i sängen.
Det är nog bättre att ha dem vid löpning. Jag somnar alltid om jag lyssnar på ljudbok i sängen.
Quote from Sissel Svanøe on 11 March 2008, 10:07Country, dansband, eurodisco, schlager. Allt som är taktfast och gör mig glad. Det ska vara okomplicerad musik som inte är för stressande. Lyssnar mest på musik när jag ska springa fort, enbart för att behålla rytm och fokus. Om jag inte har musik på snab
Country, dansband, eurodisco, schlager. Allt som är taktfast och gör mig glad. Det ska vara okomplicerad musik som inte är för stressande. Lyssnar mest på musik när jag ska springa fort, enbart för att behålla rytm och fokus. Om jag inte har musik på snab
Quote from Funbeat user on 11 March 2008, 13:15Kan även jag slå ett slag för talböcker vid lågintensiva längre pass.
Kan även jag slå ett slag för talböcker vid lågintensiva längre pass.
Quote from Funbeat user on 11 March 2008, 14:16Förut brukade jag lyssna på P3 podcast med Annika Lanz under löppassen. Nu blir det mest musik under löppass och talböcker eller radio under promenaderna.
Förut brukade jag lyssna på P3 podcast med Annika Lanz under löppassen. Nu blir det mest musik under löppass och talböcker eller radio under promenaderna.
Quote from Funbeat user on 11 March 2008, 15:05Jag sprang ett tag på söndagskvällar samtidigt som P3 hade dokumentärer om olika historiska händelser...det var ofta mycket intressant saker det handlade om, men tyvärr vandrade mina tankar iväg emellanåt så jag kom på mig själv med att ha missat flera st
Jag sprang ett tag på söndagskvällar samtidigt som P3 hade dokumentärer om olika historiska händelser...det var ofta mycket intressant saker det handlade om, men tyvärr vandrade mina tankar iväg emellanåt så jag kom på mig själv med att ha missat flera st
Quote from Funbeat user on 11 March 2008, 16:14Har mycket blandad musik när jag springer. Både lugnare och hårdare för att få variation. Har även tex "du vet väll om att du är värdelös" med björn rosenström vilken får mig att presssa mig ännu m er för att inte vara värdelös. sen följer "simply the bes
Har mycket blandad musik när jag springer. Både lugnare och hårdare för att få variation. Har även tex "du vet väll om att du är värdelös" med björn rosenström vilken får mig att presssa mig ännu m er för att inte vara värdelös. sen följer "simply the bes
Quote from Funbeat user on 12 March 2008, 13:36Ohmigod vad mycket tips! Nu ska jag ladda så att datorn brinner upp! 🙂
Ohmigod vad mycket tips! Nu ska jag ladda så att datorn brinner upp! 🙂