Quote from Funbeat user on 11 December 2011, 15:38"Hästar och cyklar är FORDON. I varje trafiksituation hålls fordon och gångtrafikanter åtskilda - av uppenbara skäl."
I varje trafiksituation? Gång- och cykelvägar är illusioner?
"Hästar och cyklar är FORDON. I varje trafiksituation hålls fordon och gångtrafikanter åtskilda - av uppenbara skäl."
I varje trafiksituation? Gång- och cykelvägar är illusioner?
Quote from Berit Bengtson on 11 December 2011, 19:33Annahelena Wahlberg påstod:
> Grundbulten är varje medborgares skyldighet att respektera
> den lokala ordningsstadgan.Men enl Martin Cson inlägg ovan http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1129565#p1129593
så stämmer inte det du påstår här
Annahelena Wahlberg påstod:
> Grundbulten är varje medborgares skyldighet att respektera
> den lokala ordningsstadgan.
Men enl Martin Cson inlägg ovan http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1129565#p1129593
så stämmer inte det du påstår här
Quote from Funbeat user on 11 December 2011, 19:38Häst är väl ett djur...fordon 🙂
Häst är väl ett djur...fordon 🙂
Quote from Funbeat user on 11 December 2011, 19:43Vad räknas betonggrisar som? De brukar finnas på cykel och gångbanor.
Vad räknas betonggrisar som? De brukar finnas på cykel och gångbanor.
Quote from Funbeat user on 11 December 2011, 19:47Nu vet jag inte hur hästarna kom in i cykelgruppen men det stämmer att hästar räknas som fordon i trafiken. I skogen vet jag inte riktigt hur man definierar men det brukar ju sitta skyltar med påbjuden/förbjuden ridning lite här och där.
Däremot tror ja
Nu vet jag inte hur hästarna kom in i cykelgruppen men det stämmer att hästar räknas som fordon i trafiken. I skogen vet jag inte riktigt hur man definierar men det brukar ju sitta skyltar med påbjuden/förbjuden ridning lite här och där.
Däremot tror ja
Quote from Funbeat user on 11 December 2011, 19:53Fast hon hävdade att hästar ÄR ett fordon. Dock räknas dom SOM fordon ibland.
Hon har nog inte alla hästarna hemma.
Fast hon hävdade att hästar ÄR ett fordon. Dock räknas dom SOM fordon ibland.
Hon har nog inte alla hästarna hemma.
Quote from Funbeat user on 11 December 2011, 20:03Edit: fel "paste"
Edit: fel "paste"
Quote from Funbeat user on 12 December 2011, 20:35Ja, jag är numera rädd när jag rör mig i spåren. Motionen är väldigt viktig för mig eftersom jag har en sjukdom och motionerar "på recept". (Den hånfulla tonen i några av svaren här berör mig därför särskilt illa.) Samtidigt får en person med min sjukdoms
Ja, jag är numera rädd när jag rör mig i spåren. Motionen är väldigt viktig för mig eftersom jag har en sjukdom och motionerar "på recept". (Den hånfulla tonen i några av svaren här berör mig därför särskilt illa.) Samtidigt får en person med min sjukdoms
Quote from Jonny Persson on 12 December 2011, 20:43Jag är nog en av de i kommunen som nyttjar spåren mest eftersom jag ofta springer både ett och två pass om dagen i våra motionsspår. Jag kan inte påstå att cyklisterna är ett stort problem. Kan bara påminna mig om att jag mött cyklister från MTB Täby en g
Jag är nog en av de i kommunen som nyttjar spåren mest eftersom jag ofta springer både ett och två pass om dagen i våra motionsspår. Jag kan inte påstå att cyklisterna är ett stort problem. Kan bara påminna mig om att jag mött cyklister från MTB Täby en g
Quote from Funbeat user on 12 December 2011, 20:51Ja, att nuansera diskussionen till "preparerade spår" är något helt annat än den polisiära tonen som du öppnade tråden med.
Det är ganska klart, vad jag förstår, att cyklisterna i Täby ska hålla sig borta från vissa motionslingor. Det är nog inget större
Ja, att nuansera diskussionen till "preparerade spår" är något helt annat än den polisiära tonen som du öppnade tråden med.
Det är ganska klart, vad jag förstår, att cyklisterna i Täby ska hålla sig borta från vissa motionslingor. Det är nog inget större