Quote from Funbeat user on 14 December 2011, 08:08Håller fullständigt med Andreas synpunkter. Vi i Järfälla strävar oxå åt samma håll då det gäller motionsspår T.ex. vid Ängsjö att inte köra mer än vad som krävs då vi kör mellan stigarna och då i ett lugnt tempo.
Tyvärr så erbjuder inte Järfälla några s
Håller fullständigt med Andreas synpunkter. Vi i Järfälla strävar oxå åt samma håll då det gäller motionsspår T.ex. vid Ängsjö att inte köra mer än vad som krävs då vi kör mellan stigarna och då i ett lugnt tempo.
Tyvärr så erbjuder inte Järfälla några s
Quote from Funbeat user on 14 December 2011, 08:57Anndreas - var hittar jag slinga du nämner ovan? (se citat nedan). jag kommer alltid ut en del i mtoionsspåren när jag ska cykla på roslagsleden. Går det att undvika menar du?
"När det gäller diskussioner med kommunen angående att anlägga mountainbikespå
Anndreas - var hittar jag slinga du nämner ovan? (se citat nedan). jag kommer alltid ut en del i mtoionsspåren när jag ska cykla på roslagsleden. Går det att undvika menar du?
"När det gäller diskussioner med kommunen angående att anlägga mountainbikespå
Quote from Funbeat user on 14 December 2011, 11:03@Katarina:
Slingan finns inte idag, men rek har gjorts och idéer finns, men det kommer inte att gå att anlägga en slinga som aldrig touchar motionsspåret. Men det går att göra så att man enbart korsar spåren samt att man vid korsningarna gör fartdämpande
@Katarina:
Slingan finns inte idag, men rek har gjorts och idéer finns, men det kommer inte att gå att anlägga en slinga som aldrig touchar motionsspåret. Men det går att göra så att man enbart korsar spåren samt att man vid korsningarna gör fartdämpande
Quote from Funbeat user on 14 December 2011, 11:32@katarina, här är delar av slingan vi börjar skissa på:
http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=18057436
mellan Kilometer markering 9 och 12.Som Andreas Hallberg är inne på har klubben fortlöpande kontakt med kommunen för att "styra upp" ett
@katarina, här är delar av slingan vi börjar skissa på:
http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=18057436
mellan Kilometer markering 9 och 12.
Som Andreas Hallberg är inne på har klubben fortlöpande kontakt med kommunen för att "styra upp" ett