Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningMP3 & mobilhållare
You need to log in to create posts and topics.

Var man köper? Överallt tycker jag det känns som. De som säljer mobiler och MP3-spelare säljer också hållare.

Finns inte överallt här iaf. Varit på sportaffärerna, siba, expert mm och inga av dom hade iaf.

ipod shuffle är ljuvlig!! Bästa träningsredskap jag någonsin köpt!! 😀

Kul att höra då har jag gjort ett bra köp då 😀

Ipod Shuffle är verkligen den ultimata MP3-spelaren för löpare och de flesta andra motionsformer. Såg mängder med löpare på Stockholm maraton som sprang med Shuffle.

Pytteliten med ett clip som gör den lätt att fästa i kläderna. Ingen display och få kna

Jag har en Sansa Clip som jag är helnöjd med. Den påminner om ovan nämnda Ipod men har en display.

Ahhh, du är en sån där som handlar i fysiska butiker 🙂 Utbudet i dem är kass och priser är oftast för höga. Använd Internet för alla prylar som du inte behöver prova ut eller behöver samma dag. Många butiker på Internet levererar på 2 dagar vilket oftas

Nej dyr var den ju inte, så det är skönt. Gav 399 kr för den.

åh! jag har ju världens bästa tips här!! Jag köpte min armhållare för ipoden (inte spec. gjort för iPod, för min äldre mp3 funkar den också) på LINDEX av alla affärer..100spänn, från rönisch och den är hur bra som helst! Med ett sånt cykelhjälms-knäpp-spä

Ja nu när du säger det så kommer jag ihåg att jag sett en sån på Lindex. Förut hade dom nå erbjudande att om man köpte ett klädesplagg från Röhnisch så skulle man få den på köpet. Dumt att jag inte tänkte på det tidigare.
Lätt att vara efterklok =)