Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningMP3 & mobilhållare
You need to log in to create posts and topics.

Städningen blev mkt roligare med min lilla iPod oxå =)

Min iPod nano hjälper till med disken hemma 🙂

Spelar du för disken?

Hållare finns som vi sagt förut där det säljs mp3 spelare. Oftast är det hållare anpassade just för den spelare som man köper. Såg en exceptionellt vettig sådan till creative stone på On off. Det ska tilläggas att Mediamarkt har ett ruggigt bra utbud till

Nike har en anpassad för löpträning Sony NW-S203FB, har stegräknare, radio, kaloriräknare, distansräknare (inte exakt som en GPS men fungerar hyfsat. Visade ca 400 meter fel på en sträcka på 15,2 km som jag nu springer med GPS)
Bäst av allt: mycket smidig

Här hittade jag en variant på Clas Ohlson, de verkar slutat med den jag köpte för dryga 1 år sen som jag är super nöjd med.
http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=35483539

Ja tyvärr verkar dom bara ha till sony ericsson och inte till nokia som jag vill ha :/

Kanske kan passa ändå?? Min Nokia xpressmusic 5310 passa som handsken i mp3/4 fodralet som jag köpte. Helt suveränt att ha den på armen, tycker jag(hv).

Hej hallå.

Är man inte ute och springer för att få koppla av, och slippa prata i telefon? Musiken kan jag förstå, men telefonen, nä.

Anders: Det är ju just musik jag lyssnar på genom telefonen oxå.

Nina: Jag har en Nokia Xpressmusic 5610 så då kanske min oxå passar men den är ju lite tjockare än 5310.