Quote from Funbeat user on 13 June 2008, 18:09Jag fick plats med min Nokia 5140 i den som fanns till försäljning förut:-). Har du inget C.O-varuhus som du kan kolla i? Bra att allt finns på ett ställe, jobbigt att släpa med både mobil (för säkerhetens skull) och mp3n (för nöjes skull). Nyckeln hem no
Jag fick plats med min Nokia 5140 i den som fanns till försäljning förut:-). Har du inget C.O-varuhus som du kan kolla i? Bra att allt finns på ett ställe, jobbigt att släpa med både mobil (för säkerhetens skull) och mp3n (för nöjes skull). Nyckeln hem no
Quote from Funbeat user on 13 June 2008, 18:27Jo jag har C.O här i stan. Får ta och kolla där =)
Tack för tipset.
Jo jag har C.O här i stan. Får ta och kolla där =)
Tack för tipset.
Quote from Funbeat user on 14 June 2008, 15:06Ok, sorry. Jag läste ditt första inlägg somm om du ville ha en hållare för både Mp3 och mobiltelefon. (hv) Peace.
Ok, sorry. Jag läste ditt första inlägg somm om du ville ha en hållare för både Mp3 och mobiltelefon. (hv) Peace.
Quote from Funbeat user on 14 June 2008, 16:10Var till C.O idag och den behållaren som jag testa var ju verkligen perfekt. Men det var ju just det att remmen man sätter runt var för kort, typiskt. Den var som gjord för min telefon annars.
Var till C.O idag och den behållaren som jag testa var ju verkligen perfekt. Men det var ju just det att remmen man sätter runt var för kort, typiskt. Den var som gjord för min telefon annars.
Quote from Funbeat user on 14 June 2008, 21:24Synd:-(
Synd:-(
Quote from Funbeat user on 14 June 2008, 21:28Den var ju bra på handleden men det finns inte en chans att jag får den runt överarmen. Men funderar på att köpa den ändå nästa gång jag åker ner på stan. Det är ju bara att testa att sy om den, den var ju billig så går det inte så är det bara att kasta d
Den var ju bra på handleden men det finns inte en chans att jag får den runt överarmen. Men funderar på att köpa den ändå nästa gång jag åker ner på stan. Det är ju bara att testa att sy om den, den var ju billig så går det inte så är det bara att kasta d