Quote from Funbeat user on 13 May 2007, 18:39För min del ska det vara nostalgi. Ju mera nostalgisk ju bättre. Så gammalt och genomspelat som möjligt. Och det ska vara i hela "LP-munsbitar". Och gärna parvis, som "back in the days" när man hade en LP på vardera sidan av ett C90 kassettband och lät do
För min del ska det vara nostalgi. Ju mera nostalgisk ju bättre. Så gammalt och genomspelat som möjligt. Och det ska vara i hela "LP-munsbitar". Och gärna parvis, som "back in the days" när man hade en LP på vardera sidan av ett C90 kassettband och lät do
Quote from Funbeat user on 13 May 2007, 21:10Ett annat tips är att ladda ner podradio-program till mp3-spelaren. Det är garanterat gratis och så hinner man hålla sig à jour med vad som händer i världen. P1 har en rad bra program för de flesta smaker. God Morgon Världen på helgerna är ett tips.
Ett annat tips är att ladda ner podradio-program till mp3-spelaren. Det är garanterat gratis och så hinner man hålla sig à jour med vad som händer i världen. P1 har en rad bra program för de flesta smaker. God Morgon Världen på helgerna är ett tips.
Quote from Funbeat user on 13 May 2007, 21:33För mig funkar all musik som jag gillar: 50 o 60-talsmusik, country, svängiga dansbandslåtar mm. Det ska vara glad musik så jag vill sjunga med (fast jag bara orkar väsa några ord här o där) (#)
Takten på musiken spelar ingen roll för mig. Jag har upptä
För mig funkar all musik som jag gillar: 50 o 60-talsmusik, country, svängiga dansbandslåtar mm. Det ska vara glad musik så jag vill sjunga med (fast jag bara orkar väsa några ord här o där) (#)
Takten på musiken spelar ingen roll för mig. Jag har upptä
Quote from Lars Mörrby on 17 May 2007, 09:14Kalla mig gammal, men jag håller nog på AC/DC. Möjligen Motorhead och Wasp i vissa lägen. Men dessa har väl de flesta här inte hört talas om 😉
Kalla mig gammal, men jag håller nog på AC/DC. Möjligen Motorhead och Wasp i vissa lägen. Men dessa har väl de flesta här inte hört talas om 😉
Quote from Funbeat user on 17 May 2007, 11:39Jodå, fast jag föredrar nog Black Sabbath i så fall 🙂
Jodå, fast jag föredrar nog Black Sabbath i så fall 🙂
Quote from Funbeat user on 17 May 2007, 11:58Audioslave och några låtar av Falloutboys nya e riktigt bra att springa till.
vill du ha lite hårdare kanske Raised Fist eller Nine funkar de går man garanterat igång på 😉
Audioslave och några låtar av Falloutboys nya e riktigt bra att springa till.
vill du ha lite hårdare kanske Raised Fist eller Nine funkar de går man garanterat igång på 😉
Quote from Funbeat user on 22 May 2007, 22:36>Ett annat tips är att ladda ner podradio-program till mp3-spelaren. Det är garanterat gratis och så hinner man hålla sig à jour med vad som händer i världen. P1 har en rad bra program för de flesta smaker. God Morgon Världen på helgerna är ett tips.
Myc
>Ett annat tips är att ladda ner podradio-program till mp3-spelaren. Det är garanterat gratis och så hinner man hålla sig à jour med vad som händer i världen. P1 har en rad bra program för de flesta smaker. God Morgon Världen på helgerna är ett tips.
Myc
Quote from Funbeat user on 30 May 2007, 20:36Någon eller några här inne tipsade om ska/rocksteady och punk. Sagt och gjort, jag testade att löpa till några låtar och följande funkade hur bra som helst:
"54/46 was my number" - Toots & The Maytals
"Pressure drop" - Toots & The Maytals
"Janie Jones" -
Någon eller några här inne tipsade om ska/rocksteady och punk. Sagt och gjort, jag testade att löpa till några låtar och följande funkade hur bra som helst:
"54/46 was my number" - Toots & The Maytals
"Pressure drop" - Toots & The Maytals
"Janie Jones" -
Quote from Pernilla Rasmusson on 1 June 2007, 10:07Och tycker man mer om ny så rekommenderar jag Sahara Hotnights - HELT rätt takt, bra pepp och bra musik helt enkelt.
Framför allt Visit to Vienna får benen att röra sig lite snabbare... - men det finns många guldkorn. 🙂
Och tycker man mer om ny så rekommenderar jag Sahara Hotnights - HELT rätt takt, bra pepp och bra musik helt enkelt.
Framför allt Visit to Vienna får benen att röra sig lite snabbare... - men det finns många guldkorn. 🙂