Quote from Funbeat user on 27 April 2007, 21:18Vincero med Fredrik Kempe
Nightwish
Vincero med Fredrik Kempe
Nightwish
Quote from Funbeat user on 27 April 2007, 21:58Nej...ingenting med Fredrik Kempe (#)
Nej...ingenting med Fredrik Kempe (#)
Quote from Torbjörn Ohlsson on 27 April 2007, 22:00Verkligen INGET med Fredrik Kempe, eller Sanna Nielsen, eller Carola, eller Shirley Clamp......
Ve och fasa! (#)
Verkligen INGET med Fredrik Kempe, eller Sanna Nielsen, eller Carola, eller Shirley Clamp......
Ve och fasa! (#)
Quote from Funbeat user on 27 April 2007, 22:12Håller med föregående talare!
Håller med föregående talare!
Quote from Funbeat user on 27 April 2007, 22:36Håller med Kristoffer, för långpass tycker jag talböcker är oslagbart. Numera finns det ju ett riktigt stort utbud också !! (t+)
Håller med Kristoffer, för långpass tycker jag talböcker är oslagbart. Numera finns det ju ett riktigt stort utbud också !! (t+)
Quote from Funbeat user on 28 April 2007, 10:19Magnus Ugglas gamla hits funkar bra. Med "Fula Gubbar" i öronen håller man ögonen öppna i motions-spåret.. 😉
Magnus Ugglas gamla hits funkar bra. Med "Fula Gubbar" i öronen håller man ögonen öppna i motions-spåret.. 😉
Quote from Karolina Bergsten on 28 April 2007, 19:29Håller med om att FK, Carola å gänget är uteslutet... Själv föredrar jag "blandeband" (ok, mix på mp3.an...) En lagom mix av 70-80 tals punk, lite lugnare inslag å andra gamla godingar, gärna Metallica ("den svarta"). Tycker om att ha ett varierat tempo i
Håller med om att FK, Carola å gänget är uteslutet... Själv föredrar jag "blandeband" (ok, mix på mp3.an...) En lagom mix av 70-80 tals punk, lite lugnare inslag å andra gamla godingar, gärna Metallica ("den svarta"). Tycker om att ha ett varierat tempo i
Quote from Therese Woodhill on 28 April 2007, 20:00Klassisk musik på löprundan.
Klassisk musik på löprundan.
Quote from Viktor Wrede on 28 April 2007, 20:52Ja, spännade sport är HELT ok!!
Ja, spännade sport är HELT ok!!
Quote from Funbeat user on 28 April 2007, 21:29Carin jag provlyssnade på Kataklysm, jag skulle köra slut på mig på 2 minuter med sådan musik. Fantastisk val för intervall träning när jag kommer dit därimot 😀
Carin jag provlyssnade på Kataklysm, jag skulle köra slut på mig på 2 minuter med sådan musik. Fantastisk val för intervall träning när jag kommer dit därimot 😀