Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningMusik för löpning/jogging??
You need to log in to create posts and topics.

För snabbpass:
Ska musik (typ Liberator, Madness, Slecter och speciellt låtarna Ruder Than You, Longshot Kick The Bucket och Baggy Trousers)
Punk (typ Rancid, Ebba Grön, The Hives och speciellt låtarna Daly City Train, Totalvägra, Love In Plaster).
Hjärta

Gud vad många bra tips! 😀

Själv springer jag alltid till rock.
Gillar Bon Jovi: 99 in the shades, Idie for you, born to be my baby

Sedan har vi låten"ST Elmos Fire".Oslagbar!

Survivor har många goa låtar och även "Journey" om man som jag gillar 80tals rock! Cheap Trick ,AC/DC

2 plusgrader, regn och hård vind... Kommer aldrig ut om jag inte har en mp3-spelare som skriker åt mig på tyska... 😉

Med regn och hård vind går inte ens jag och springer: man är totalt nedkyld redan efter en halvtimme då. Så länge man inte kombinerar de två går det bra!
Musik när man springer? Jag brukar oftast få någon låt på hjärnan, helt utan maskinell hjälp :-).

Ja

Jaså? Sjunger du den själv då? Det där med att prata/sjunga när man springer fattar jag inte. Jag är som Ole-Einar Björndalen runt munnen när jag springer, så det klibbar bara ihop 🙂 haha.

Den fastnar i hjärnan bara. Sjunger gör jag inte när jag springer men det händer ibland när jag cyklar: man hör inte sig själv i fartvinden (t+)

Jag tycker faktiskt om att springa i regn. Tar på mig mina normala joggarkläder (vindjacka + byxor med mjuk tajt undertröja och korta cyckelbyxor) med en regnjacka över. Är man känslig så är en mössa bra.
Efter 10 min får jag upp värmen och öppnar klädern

Linn, jag menade regn samtidigt som hård vind: det ena eller det andra brukar gå bra 🙂

Ah, ok då hänger jag med 😉
Jag överdrev det där om vinden... var inte så farligt när jag väl kom ut...

Förlåt för att jag drog iväg från ämnet där...