Quote from Funbeat user on 23 April 2007, 15:02Då får väl jag bidra med att tipsa om min pepp-"musik": military cadences eller running cadences. (vad heter det på svenska, någon?)
Ni vet det är sånt som en drill sergeant skriker till militärerna som springer i leriga marker och så svarar de tillbaka.
Då får väl jag bidra med att tipsa om min pepp-"musik": military cadences eller running cadences. (vad heter det på svenska, någon?)
Ni vet det är sånt som en drill sergeant skriker till militärerna som springer i leriga marker och så svarar de tillbaka.
Quote from Funbeat user on 23 April 2007, 21:19"Musik när man springer? Jag brukar oftast få någon låt på hjärnan, helt utan maskinell hjälp".
Får jag alltid också och det är så himla jobbigt. Oftast är det en låt som man bara kan ett fåtal ord på också triggar man om de i huvet i takt till stegen oä
"Musik när man springer? Jag brukar oftast få någon låt på hjärnan, helt utan maskinell hjälp".
Får jag alltid också och det är så himla jobbigt. Oftast är det en låt som man bara kan ett fåtal ord på också triggar man om de i huvet i takt till stegen oä
Quote from Torbjörn Ohlsson on 23 April 2007, 22:32Vill ni kan ni ju prova min musik - har ägnat en del av vintern till egna små kompositioner, vissa med sång, andra inte (Tänk att jag fick chans att marknadsföra mig själv 😀 ..... Det är bara det att jag inte vet hur jag kan lägga upp musikfiler här på f
Vill ni kan ni ju prova min musik - har ägnat en del av vintern till egna små kompositioner, vissa med sång, andra inte (Tänk att jag fick chans att marknadsföra mig själv 😀 ..... Det är bara det att jag inte vet hur jag kan lägga upp musikfiler här på f
Quote from Funbeat user on 23 April 2007, 22:47> Det är bara det att jag inte vet hur jag kan lägga upp musikfiler här på funbeat.....
Myspace!
> Det är bara det att jag inte vet hur jag kan lägga upp musikfiler här på funbeat.....
Myspace!
Quote from Torbjörn Ohlsson on 23 April 2007, 22:48Visst, myspace funkar.......
Visst, myspace funkar.......
Quote from Funbeat user on 24 April 2007, 11:50THE STROKES!! annars skatepunkgrejer som millencolin, green day, rock i allmänhet funkar i alla lägen. annars tycker jag att man kan lyssna på nästan vad som helst som man gillar. musik uner löpning fungerar för mig mest till att leda bort tankarna från h
THE STROKES!! annars skatepunkgrejer som millencolin, green day, rock i allmänhet funkar i alla lägen. annars tycker jag att man kan lyssna på nästan vad som helst som man gillar. musik uner löpning fungerar för mig mest till att leda bort tankarna från h
Quote from Funbeat user on 24 April 2007, 12:01Jag behöver musiken både som distraktion och för att hålla tempot, så för mig är det viktigt att det inte smyger sig in någon ballad eller nått i spelningslistan. Men det får inte smyga med någon riktig hög-tempolåt heller, för då ser jag ut som roadrunne
Jag behöver musiken både som distraktion och för att hålla tempot, så för mig är det viktigt att det inte smyger sig in någon ballad eller nått i spelningslistan. Men det får inte smyga med någon riktig hög-tempolåt heller, för då ser jag ut som roadrunne
Quote from Funbeat user on 25 April 2007, 12:27Al Wilson "the Snake" är kanske den optimala låten att springa till. Om jag bara fick välja en låt skulle jag ta den. 4 minuter glädje...
Vilken låt skulle ni välja?
Al Wilson "the Snake" är kanske den optimala låten att springa till. Om jag bara fick välja en låt skulle jag ta den. 4 minuter glädje...
Vilken låt skulle ni välja?
Quote from Viktor Wrede on 25 April 2007, 14:49Utan tvekan Bob Sinclair Rock this party. Den ultimata för mej!
Utan tvekan Bob Sinclair Rock this party. Den ultimata för mej!
Quote from Funbeat user on 26 April 2007, 22:33Jag måste få lägga några goda ord för Kataklysm och då speciellt skivan In the Arms of Devastation. Finns ingen musik som får mig att vilja ge gärnet i spåret, på gymet, på jobbet... =) Bra för att tillfällen kort sagt!
Jag måste få lägga några goda ord för Kataklysm och då speciellt skivan In the Arms of Devastation. Finns ingen musik som får mig att vilja ge gärnet i spåret, på gymet, på jobbet... =) Bra för att tillfällen kort sagt!