Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningMusik för löpning/jogging??
You need to log in to create posts and topics.

Min favvo-låt alla kategorier att just springa till är Bob Sinclairs Rock this party. Tror dock att det är mkt individuellt vad man vill springa till och just den här låten är bara massor av positiva vibbar och goda minnen för just mej som antagligen gör

Hehe jag hade tänkt säga techno...
Föredrar en stadig rytm som stämmer med mina steg, sedan har jag en tendens att dagdrömma iväg tills det börjar bli tungt, då får jag energi av musiken...

Just löpning är så monotont att liknande musik passar best för m

Daniel: Smart idé. Jag är en sån som har svårt att springa till musik, för jag KAN inte springa i otakt. Om då tempot är fel blir det inte alls bra... Prat är bättre. Ska kolla om jag kan hitta nån talbok...

Biblioteken är fulla med talböcker. Det finns en nackdel. Om man, som jag, har barn är det lätt att inte vilja sluta springa eftersom man fastnat i boken 😉 När man sedan kommer hem vill de ju ha uppmärksamheten.

*host host* *viskar* nerladdning?

Visst The Weather Girls som någon skrev här. Absolut. Rammstein tycker jag dock är den ultimata styrketräningsmusiken.
Jag brukar höra mellan låtarna hur jag flämtar. Tycker då att nästa låt inte kan börja snabbt nog... Vill få tyst på det flämtande elän

Tänker att låten med Laura Sweden "Release Me" kan vara en löplåt av rang. Vet inte än, men ska prova inom kort.

Top 3:
Cobrastyle med Teddybears STHLM
Love Shack med B52´s
Milk & Alcohol med Dr Feelgood
Dessa har inget gemensamt mer än att de får mig att röra på benen 🙂

Det mesta med Robbie Williams tycker jag är jätte bra att springa till!

jag blir sugen på att springa när jag hör låtar av Lok. 🙂