Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningMusik för löpning/jogging??
You need to log in to create posts and topics.

Savage Garden funkar det mesta.
Party Animals uptempo låtar av gamla godingar som "Hooked on a feeling", "Gonna make you my man", "I was made for loving you" med flera...
Bruce The Boss Springsteen: "Born to run" med flera
Carlene Carter: Every little t

En underskattad artist i löpspåren är faktiskt LUNDELL.
Testa hans musik någongång på löprundan.

Låtar som "Utanför murarna" "cecilia" "Chans" "STMonica" "En fri man i stan" "En bättre värld" "En öppen väg i en öppenbil" " Fyra hjul som rullar" ...mfl

Kan tänka mej att lundell funkar bra. Jag gillar tom waits lite obskyra men tänkvärda berättelser i spåret. Lundell visst. Längre inåt landet. Hela den skivan. jepp

Ja!!Den skivan e helt underbar:) Säger bara: "Så mycket äldre"!!! En av världens bästalåtar. (kanske inte i löpspåren)Liveversionen på dvd går inte av för hackor!

"Den vassa Eggen"Så grym.Hela skivan. och kan man inte bestämma sig så ärju"livslinjen"(5c

Ruby med Keiser chiefs är sjukt bra! Även dead ringer for love med Meatloaf och Cher är bra. Hump de bump med Red hot chilipeppers är också bra 😀

Jag har i en helt egen ovetenskalig studie märkt att jag orkar mer när jag inte hör min egen tunga andning 😉 medan jag springer, dvs när jag har musik i öronen istället. Min studie bekräftades i senaste numret av iForm och jag ska testa några av alla för

Jag har försökt springa till musik, men det funkar dåligt om jag inte kan springa i samma takt som musiken. Och tyvärr går nästan all musik i ca 120 bpm, vilket är helt fel, så långsamt kan man ju inte jogga.

Jag antog utmaningen att hitta låtar som går

http://www.djsteveboy.com

Jag får alltid lite extra energi om jag tänker på ryska nationalsången sjungen av röd arméns kör när jag är ute och springer.
Obehagligt men sant =).

Ej techno eller trance....hmmm...går glad, svängig elektro-house hem?

Svängigt, funkigt och dansant.
J

Per kom gärna med fler låtar med bpm mellan 145 - 165 bpm. Jag söker efter något program men får inte till det riktigt. så skriv gärna fler förslag på fler låtar.
/Krister