Quote from Funbeat user on 18 February 2011, 14:21jag gillar att ha rätt mycket musik i min mp3 och sen vill jag ha den på random så att jag inte vet vad som händer. När jag i förra veckan var ute på hillcliming pass (5 gånger västerbron) så kom för st kate bush running up that hill vid ett kritiskt till
jag gillar att ha rätt mycket musik i min mp3 och sen vill jag ha den på random så att jag inte vet vad som händer. När jag i förra veckan var ute på hillcliming pass (5 gånger västerbron) så kom för st kate bush running up that hill vid ett kritiskt till
Quote from Funbeat user on 18 February 2011, 22:22Jag har precis som Anna inte riktigt haft ork att leta bra låtar och tröttnat lite på de gamla...Men nu har jag ju fått lite tips här :0)
Jag brukar använda mig av Hit Fm Gold. Helt okey,står t.o.m ut med reklampauserna och brukar göra nåt kul av dem (öka
Jag har precis som Anna inte riktigt haft ork att leta bra låtar och tröttnat lite på de gamla...Men nu har jag ju fått lite tips här :0)
Jag brukar använda mig av Hit Fm Gold. Helt okey,står t.o.m ut med reklampauserna och brukar göra nåt kul av dem (öka
Quote from Funbeat user on 20 February 2011, 09:43Själv är jag kraftigt allergisk mot reklam - framför allt i radio eftersom det är så svårt att komma ifrån (kan inte stänga öronen).
Själv är jag kraftigt allergisk mot reklam - framför allt i radio eftersom det är så svårt att komma ifrån (kan inte stänga öronen).