Quote from Guest on 25 March 2012, 19:15Härlig comeback av Musse idag - 1:02:40 är verkligen bisarrt snabbt. Hoppas vi får se honom i London på dubbla distansen.
http://www.friidrott.se/nyheter.aspx?id=13639
Härlig comeback av Musse idag - 1:02:40 är verkligen bisarrt snabbt. Hoppas vi får se honom i London på dubbla distansen.
Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 19:25Hatten av!
Hatten av!
Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 19:34F*ck det är snabbt!
F*ck det är snabbt!
Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 19:37Han kom inte ifatt haren.
Han kom inte ifatt haren.
Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 20:17Ja jag hoppas verkligen det åxå. Det känns på något vis så där djävla roligt att ha en Svensk med på plan eller med i tävlingen av någon helt oförklarlig anledning.(Medfödd Nationalism...vill inte erkänna kanske..!) Sen kommer den där frågan som alla stäl
Ja jag hoppas verkligen det åxå. Det känns på något vis så där djävla roligt att ha en Svensk med på plan eller med i tävlingen av någon helt oförklarlig anledning.(Medfödd Nationalism...vill inte erkänna kanske..!) Sen kommer den där frågan som alla stäl
Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 20:25Jag tror att dom är i mål efter drygt 21 km på halvmaran.
Jag tror att dom är i mål efter drygt 21 km på halvmaran.
Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 20:32Det finns väl ingen halv-marathon på London OS.....eller är jag helt borta å fd David mera beläst. Jag utgick ifrån att vi pratade om London OS Marathon 2012. Kanske menar han någon annan halvmara som gått i mål....å då borde dom ju gjort det på halva tid
Det finns väl ingen halv-marathon på London OS.....eller är jag helt borta å fd David mera beläst. Jag utgick ifrån att vi pratade om London OS Marathon 2012. Kanske menar han någon annan halvmara som gått i mål....å då borde dom ju gjort det på halva tid
Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 20:47ehe?
ehe?
Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 21:17Helt rätt kommentar......................................................(Å så lärde du dig kanske något om OS i London).
Helt rätt kommentar......................................................(Å så lärde du dig kanske något om OS i London).
Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 21:20Jag hoppades på en läsbar version.
Jag hoppades på en läsbar version.