Quote from Funbeat user on 27 March 2012, 16:59Du missade nog en del i någon annans inlägg. Jag klarar av att försvara mig.
Du missade nog en del i någon annans inlägg. Jag klarar av att försvara mig.
Quote from Funbeat user on 27 March 2012, 17:00Jessie: Har inte missat den, och tänkte inte specifikt på din kommentar utan mer bara på faktumet att detta var 3 gången under min korta karriär här på funbeat som jag ser något liknande.
Men, nu ska vi inte ta fokus från vad tråden handlar om utan forts
Jessie: Har inte missat den, och tänkte inte specifikt på din kommentar utan mer bara på faktumet att detta var 3 gången under min korta karriär här på funbeat som jag ser något liknande.
Men, nu ska vi inte ta fokus från vad tråden handlar om utan forts
Quote from Funbeat user on 27 March 2012, 17:51David: Ja, larvig. + what HE said: *pekar på Anders*
Henrik: Absolut! Jag hoppas iaf verkligen att han klarar av att kvala till OS. Blir ju ännu roligare för mig i TV-soffan då. (t+)
David: Ja, larvig. + what HE said: *pekar på Anders*
Henrik: Absolut! Jag hoppas iaf verkligen att han klarar av att kvala till OS. Blir ju ännu roligare för mig i TV-soffan då. (t+)
Quote from Funbeat user on 27 March 2012, 19:32Ähhhh....det är väl jättebra att David får skriva det han vill...å att vi andra får skriva det vi tycker om det han skrev å längre än så tycker jag inte att vi behöver gå. David säger att han vill vara anonym pga allt som kan hända å som faktiskt hänt per
Ähhhh....det är väl jättebra att David får skriva det han vill...å att vi andra får skriva det vi tycker om det han skrev å längre än så tycker jag inte att vi behöver gå. David säger att han vill vara anonym pga allt som kan hända å som faktiskt hänt per
Quote from Funbeat user on 27 March 2012, 19:37Såja, Kjelle. Inte deppa ihop redan.
Faktiskt tror jag att Solna har ett lag kvar i Elitserien, du kan väl heja på dem i stället?
Såja, Kjelle. Inte deppa ihop redan.
Faktiskt tror jag att Solna har ett lag kvar i Elitserien, du kan väl heja på dem i stället?
Quote from Funbeat user on 27 March 2012, 19:41Vi?
Vi?
Quote from Funbeat user on 27 March 2012, 19:48Nääää du Ilbattingen.....inga landsortsgäng för mig inte...."Stockholm i ditt hjärta..." etc
Men jag tror att en fantasktiskt otrolig ERA kanske kan vara i upphällning typ...Kommer ihåg för dryga trettio bast sedan när DIF (Med domarens hjälp) fick basta
Nääää du Ilbattingen.....inga landsortsgäng för mig inte...."Stockholm i ditt hjärta..." etc
Men jag tror att en fantasktiskt otrolig ERA kanske kan vara i upphällning typ...Kommer ihåg för dryga trettio bast sedan när DIF (Med domarens hjälp) fick basta
Quote from Funbeat user on 27 March 2012, 19:49Förlåt....jag hade knappat på en annan tråd.....glöm allt.....nu är det MUSSE som gäller!!
Förlåt....jag hade knappat på en annan tråd.....glöm allt.....nu är det MUSSE som gäller!!
Quote from Funbeat user on 27 March 2012, 23:09Kommer jag ihåg fel när jag tror att Musse (pigg) är en symbol för AIK?
Kommer jag ihåg fel när jag tror att Musse (pigg) är en symbol för AIK?
Quote from Funbeat user on 29 March 2012, 10:09Dagsläget: Kenya-Sverige 278-0 respektive 61-1.
Snacka om att Musse behövs för att "snygga till" siffrorna på herrsidan...
Det framgår inte hur många hundra kenyaner till som ryms i gapet mellan 2:15 och den bästa svenska noteringen. Det lär väl vara et
Dagsläget: Kenya-Sverige 278-0 respektive 61-1.
Snacka om att Musse behövs för att "snygga till" siffrorna på herrsidan...
Det framgår inte hur många hundra kenyaner till som ryms i gapet mellan 2:15 och den bästa svenska noteringen. Det lär väl vara et