Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 21:30Googla på London OS 2012....distanser...datum....etc,etc...Lycka till?!
Googla på London OS 2012....distanser...datum....etc,etc...Lycka till?!
Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 21:39Jag menar inläggen,
Jag menar inläggen,
Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 22:08Aha....dyslektiker....förlåt....!?
Nu hinner jag inte skriva om alla i kväll men kanske i morgon för det tar ju sin tid.....
Jättebra att du kom UT med det här fdpddtp David då det ju var många som inte förstod dig riktigt....Jobbar på med renskrivningen
Aha....dyslektiker....förlåt....!?
Nu hinner jag inte skriva om alla i kväll men kanske i morgon för det tar ju sin tid.....
Jättebra att du kom UT med det här fdpddtp David då det ju var många som inte förstod dig riktigt....Jobbar på med renskrivningen
Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 22:25Finns det ingen läkarsekreterare i Monkeybo?
Finns det ingen läkarsekreterare i Monkeybo?
Quote from Funbeat user on 26 March 2012, 08:45Plats i korgen David, nu är du sådär dryg igen som bara du kan.
*fyar, vänligt men bestämt*
Plats i korgen David, nu är du sådär dryg igen som bara du kan.
*fyar, vänligt men bestämt*
Quote from Funbeat user on 26 March 2012, 08:48Men Kjelle är Leg.P.r.u.t.t. Psyk. och gillar att sätta etiketter på folk o fä.
Men Kjelle är Leg.P.r.u.t.t. Psyk. och gillar att sätta etiketter på folk o fä.
Quote from Funbeat user on 26 March 2012, 08:57Flera duktiga norrmän i den tävlingen ...
Flera duktiga norrmän i den tävlingen ...
Quote from Funbeat user on 26 March 2012, 10:21David: Yes dear. Men man måste inte trigga på allt.
*påPIKar vänligt, men bestämt*
David: Yes dear. Men man måste inte trigga på allt.
*påPIKar vänligt, men bestämt*
Quote from Funbeat user on 26 March 2012, 11:25Detta är tredje tråden där jag ser klagomål på David, jag tycker de är obefogade. Att han säger vad han tycker är självklart, det är vad forum är till för. Att han gör det med en fåordig kommunikation gör att budskapet blir tydligt.
Även jag har svårt a
Detta är tredje tråden där jag ser klagomål på David, jag tycker de är obefogade. Att han säger vad han tycker är självklart, det är vad forum är till för. Att han gör det med en fåordig kommunikation gör att budskapet blir tydligt.
Även jag har svårt a
Quote from Funbeat user on 26 March 2012, 11:30Kjells kommentarer kräver en en hel del koncentration för att läsa men är lätta att förstå, jag har inga problem med det
Davids kommentarer är lätta att läsa men kräver en hel del koncentration för att förstå, jag har inga problem med det heller 🙂
Kjells kommentarer kräver en en hel del koncentration för att läsa men är lätta att förstå, jag har inga problem med det
Davids kommentarer är lätta att läsa men kräver en hel del koncentration för att förstå, jag har inga problem med det heller 🙂