Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningMusse!
You need to log in to create posts and topics.

Spot on Peter! 😀

Bra sagt Peter!

Min poäng är att man på ett forum ska ha förståelse och respekt för att alla kommunicerar på olika sätt och att alla har olika åsikter. Så länge det inte är personangrepp så är det bara att låta det hållas.

Det underlättar också om man vet att Kjells inlägg oftast behandlar ämnena öl och/eller löpning (t+)

Nu gömde du Månkarbo!!!!!!!!..........ehe?

Haha, klockren analys Peter, jag instämmer helt och hållet 🙂

Vi skall inte glömma att Musse har varit fyra i världen på hinder. Fjärde man på halvmaran hade 59:25 förra året. På marathon var motsvarande siffra 2:05:05. Nu är det ju skillnad, förstås, på årsstatistik och placering i en specifik tävling, men man bör

Nu blir det spännande att se om han klarar att kvala in till OS för det är det han har som mål. Det är också det jag tror att Kjelle menade i sitt inlägg. Klarar han att göra lika bra på helmaran? Ska bli otroligt spännande. Hoppas inte maran går när jag

Henrik: Jag tillhör verkligen inte de som brukar hoppa på David, utom när han gör sig larvig över den/m han pratar med. Då tar jag honom lite vänskapligt i örat och han brukar inte tycka illa vara över det, iaf inte hittills. Du kanske bara har råkat miss

Larvig?

”Monkeybo”, ”Leg.P.r.u.t.t. Psyk”, ” Jag tror att dom är i mål efter drygt 21 km på halvmaran”

🙂