Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 14:1912-15 plats i maraton tycker jag vore riktigt bra.
12-15 plats i maraton tycker jag vore riktigt bra.
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 14:20Den officiella kvalgränsen är som tidigare sagt 2:15. Det intressanta i det här fallet är att samma sak hände i England efter London, där man först sa att Lee Merrien inte skulle få den sista maratonplatsen på herrsidan, efter att ha sprungit London på 2:
Den officiella kvalgränsen är som tidigare sagt 2:15. Det intressanta i det här fallet är att samma sak hände i England efter London, där man först sa att Lee Merrien inte skulle få den sista maratonplatsen på herrsidan, efter att ha sprungit London på 2:
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 14:2212-15 kanske var lite optimistiskt, finns ju lite ryssar, japaner, fransmän, spanjorer, kanadensare m.m som är bättre än vad han är just nu
12-15 kanske var lite optimistiskt, finns ju lite ryssar, japaner, fransmän, spanjorer, kanadensare m.m som är bättre än vad han är just nu
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 14:23Skriv och klaga: info@sok.se
Det har jag gjort. Och jag hoppas att många med mig gör detsamma!!!
Skriv och klaga: info@sok.se
Det har jag gjort. Och jag hoppas att många med mig gör detsamma!!!
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 14:24Pssss, simmarna plaskar just nu i sin ankdamm för att alla ska med.
Pssss, simmarna plaskar just nu i sin ankdamm för att alla ska med.
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 14:39Yep. Jag har också mejlat SOK. Varje röst är viktig nu.
Yep. Jag har också mejlat SOK. Varje röst är viktig nu.
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 14:48Har man inte slagit det svenska rekordet från -84 så behöver man inte slösa pengar och skicka killen till OS. Finns massor av Afrikaner som är mycket bättre, plus ett antal från övriga delar av världen.
Har man inte slagit det svenska rekordet från -84 så behöver man inte slösa pengar och skicka killen till OS. Finns massor av Afrikaner som är mycket bättre, plus ett antal från övriga delar av världen.
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 15:04Musse har svenskt rekord på 3000 m hinder och satte svenskt rekord på halvmaraton i år och gjorde 2.12 på sin första mara.
Givetvis borde han få åka till OS; den erfarenheten det ger och den utvecklingen han har visat hittills är tunga faktorer.
Musse har svenskt rekord på 3000 m hinder och satte svenskt rekord på halvmaraton i år och gjorde 2.12 på sin första mara.
Givetvis borde han få åka till OS; den erfarenheten det ger och den utvecklingen han har visat hittills är tunga faktorer.
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 15:04Jörgen: Vilken trist attityd. Du ska stötta, inte dissa!
Jörgen: Vilken trist attityd. Du ska stötta, inte dissa!
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 15:08Erik: Det gör han ju, han stöttar Friidrottsförbundet och SOK.
Erik: Det gör han ju, han stöttar Friidrottsförbundet och SOK.