Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 11:32Jag ger inte många kronor för det beslutet!! Med tanke på listan på SOK:s hemsida på uttagna idrottare, hur många kommer att hamna på en åttonde plats eller bättre??
SKANDAL!!!
Jag ger inte många kronor för det beslutet!! Med tanke på listan på SOK:s hemsida på uttagna idrottare, hur många kommer att hamna på en åttonde plats eller bättre??
SKANDAL!!!
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 11:43Så fruktansvärt dåligt beslutat av SOK! Inte konstigt att vi inte får internationellt gångbara marathonlöpare om vi inte satsar helhjärtat bakom de få hopp vi ändå har. Där rök det goda fredagshumöret 🙁
Så fruktansvärt dåligt beslutat av SOK! Inte konstigt att vi inte får internationellt gångbara marathonlöpare om vi inte satsar helhjärtat bakom de få hopp vi ändå har. Där rök det goda fredagshumöret 🙁
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 12:34Mer om Musse:
http://www.expressen.se/sport/kronikorer/par-andersson/andersson-ett-skamt-att-mohamed-stoppas/
Kan de ändra sig?
Mer om Musse:
http://www.expressen.se/sport/kronikorer/par-andersson/andersson-ett-skamt-att-mohamed-stoppas/
Kan de ändra sig?
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 12:50Jag håller med. Musses tid överaskade mig stort och han borde definitivt få åka. Hur många tror att Emma Green Tregaro blir topp 8? Jag har redan bilden framför mig när hon torkar tårarna efter att ha rivit ut sig i kvalet på 1,90. Långt från topp 8 m a
Jag håller med. Musses tid överaskade mig stort och han borde definitivt få åka. Hur många tror att Emma Green Tregaro blir topp 8? Jag har redan bilden framför mig när hon torkar tårarna efter att ha rivit ut sig i kvalet på 1,90. Långt från topp 8 m a
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 12:56Det är friidrottsförbundet som satte kvalgränsen, inte SOK.
Det är friidrottsförbundet som satte kvalgränsen, inte SOK.
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 13:08Fy fanken vilket sopigt beslut.
Skämmes ta mig fan.
:@
Fy fanken vilket sopigt beslut.
Skämmes ta mig fan.
:@
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 13:13Det känns orimligt att de satt gränsen så nära svenska rekordet. Musse har stor potential, och skulle göra ett klart bättre resultat på OS än han gjorde i sitt förra marathon.
Det känns orimligt att de satt gränsen så nära svenska rekordet. Musse har stor potential, och skulle göra ett klart bättre resultat på OS än han gjorde i sitt förra marathon.
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 13:22SOK skändar Musse.
SOK skändar Musse.
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 13:39Skicka SOK till Gulag.
Nä förresten, de hade bara blivit sandwichar :§
Skicka SOK till Gulag.
Nä förresten, de hade bara blivit sandwichar :§
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 14:05Skulle han åka i år är det väl bara för att "testa på" att springa ett OS maraton, han skulle ju få stryka av kenyanerna, etiopierna, förmodligen alla amerikanare, nån marockan, schweizare, mm. Skulle tippa 12-15 plats om han hade haft en bra dag. Musse ä
Skulle han åka i år är det väl bara för att "testa på" att springa ett OS maraton, han skulle ju få stryka av kenyanerna, etiopierna, förmodligen alla amerikanare, nån marockan, schweizare, mm. Skulle tippa 12-15 plats om han hade haft en bra dag. Musse ä