Quote from Funbeat user on 23 May 2009, 21:11Kamakya Nicholas Manza sprang på 01:01:55 och sprang förbi 1 löpare och blev omsprungen av 0 löpare.
Vem var det som blev omsprungen och varför fick denne tjuvstarta? 🙂
Kamakya Nicholas Manza sprang på 01:01:55 och sprang förbi 1 löpare och blev omsprungen av 0 löpare.
Vem var det som blev omsprungen och varför fick denne tjuvstarta? 🙂
Quote from Funbeat user on 23 May 2009, 21:16Ledde inte Etiopiern länge? Wad han nu heter?
Ledde inte Etiopiern länge? Wad han nu heter?
Quote from Funbeat user on 23 May 2009, 22:04En reflektion. Om man använder 2,3 reglen på Erik Pettersson som vann SM så skulle det innebära att han hade haft 29:03 på kvartsmaran vilket skulle innebära 27:32 på 10km dvs svenskt rekord med 23s. Ännu jobbigare för Kamakya som skulle behövt göra 25:31
En reflektion. Om man använder 2,3 reglen på Erik Pettersson som vann SM så skulle det innebära att han hade haft 29:03 på kvartsmaran vilket skulle innebära 27:32 på 10km dvs svenskt rekord med 23s. Ännu jobbigare för Kamakya som skulle behövt göra 25:31
Quote from Funbeat user on 23 May 2009, 22:33@Stefan
Killen som "tjuvstartartade" heter Pasi Salonen och passerade startlinjen 13:59:18. Kan han ha kommit förnära sensorerna före starten?
@Stefan
Killen som "tjuvstartartade" heter Pasi Salonen och passerade startlinjen 13:59:18. Kan han ha kommit förnära sensorerna före starten?
Quote from Funbeat user on 23 May 2009, 22:36Pasi finns här på FB men han tränar nog mer än han svarar på trådar....
Pasi finns här på FB men han tränar nog mer än han svarar på trådar....
Quote from Funbeat user on 23 May 2009, 22:41Ja framför datorn hamnar man nog inte i något elit-led... 🙂
Ja framför datorn hamnar man nog inte i något elit-led... 🙂
Quote from Funbeat user on 23 May 2009, 22:53Själv har jag fastnat i statistik träsket...
Plot av mellantider för alla löpare jag sprang förbi (grön) och de som sprang förbi mig (röd):
BILD:http://bart.sm.luth.se/~marisa-1/markusOvertakesPlot.jpgStapeldiagram över vilka startled löparna jag spran
Själv har jag fastnat i statistik träsket...
Plot av mellantider för alla löpare jag sprang förbi (grön) och de som sprang förbi mig (röd):
BILD:http://bart.sm.luth.se/~marisa-1/markusOvertakesPlot.jpg
Stapeldiagram över vilka startled löparna jag spran
Quote from Funbeat user on 23 May 2009, 22:58Haha. Markus. Sorry. Så kul! Linköping rules. Har bott på Trädgårdsgatan, i Flamman och i Ryd (för 20 år sedan....)
(t+)
Haha. Markus. Sorry. Så kul! Linköping rules. Har bott på Trädgårdsgatan, i Flamman och i Ryd (för 20 år sedan....)
(t+)
Quote from Ulrika Ekelund on 23 May 2009, 23:20Tack för statistiken Markus och Fredrik. (t+)
Detta var första gången i mitt liv som jag sprang så här långt. Enligt Markus eminenta script sprang jag förbi 7693 löpare och blev omsprungen av 42 löpare. Jag startade i startgrupp 13, men sluttiden hamnad
Tack för statistiken Markus och Fredrik. (t+)
Detta var första gången i mitt liv som jag sprang så här långt. Enligt Markus eminenta script sprang jag förbi 7693 löpare och blev omsprungen av 42 löpare. Jag startade i startgrupp 13, men sluttiden hamnad
Quote from Funbeat user on 23 May 2009, 23:27Ja då får man väl säga grattis till den som du sprang för,han lär ju bli glad när han blir framflyttad...
Ja då får man väl säga grattis till den som du sprang för,han lär ju bli glad när han blir framflyttad...