Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 21:12Jomän, så verkar det minsann. Läste lite hastigt där.
Jomän, så verkar det minsann. Läste lite hastigt där.
Quote from Håkan Öhling on 28 April 2010, 21:22Är inte farthållare på Göteborgsvarvet ett otroligt feltänk? I Gbg finns det 22 grupper som startar inom 1,5h. Har varje startgrupp sina egna farthållare? "Här kommer 1.45-farten ifrån grupp 17"?
Men det kan ju vara jag som missuppfattat allt...
Är inte farthållare på Göteborgsvarvet ett otroligt feltänk? I Gbg finns det 22 grupper som startar inom 1,5h. Har varje startgrupp sina egna farthållare? "Här kommer 1.45-farten ifrån grupp 17"?
Men det kan ju vara jag som missuppfattat allt...
Quote from Fredric Lagerström on 28 April 2010, 21:52En person sa till mej att det fanns farthållare på GV även förra året.
Jag har inte sett det men så sa alltså den personen.Jag håller med Kalle om att Sth HM var väldigt välarrangerat förra året. Det är bara det året jag kan uttala mej om.
Då var det f
En person sa till mej att det fanns farthållare på GV även förra året.
Jag har inte sett det men så sa alltså den personen.
Jag håller med Kalle om att Sth HM var väldigt välarrangerat förra året. Det är bara det året jag kan uttala mej om.
Då var det f
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 22:35Så var det allt i Stockholm.Sen kan man ju alltid tycka om farthållare på 1,20-1,30.Själv tycker jag det är onödigt,ligger man på den nivån har man nog rätt bra koll på läget.Gbg varvet har endast farthållare för team ledet,kan man ju oxå tycka om?.Enligt
Så var det allt i Stockholm.Sen kan man ju alltid tycka om farthållare på 1,20-1,30.Själv tycker jag det är onödigt,ligger man på den nivån har man nog rätt bra koll på läget.Gbg varvet har endast farthållare för team ledet,kan man ju oxå tycka om?.Enligt
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 23:212009 var första året med organiserade farthållare i Göteborgsvarvet, endast som service åt Team startgruppen.
Jag sprang loppet med en 1:40-ballong, kul reaktioner från barn utmed banan. En del frågor från andra löpare utmed banan om det stämde att de sk
2009 var första året med organiserade farthållare i Göteborgsvarvet, endast som service åt Team startgruppen.
Jag sprang loppet med en 1:40-ballong, kul reaktioner från barn utmed banan. En del frågor från andra löpare utmed banan om det stämde att de sk
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 20:46Skulle det gå att uppgradera skriptet till att scanna av 2010 års resultatlistor, statistik är ju fantastiskt roligt...
Skulle det gå att uppgradera skriptet till att scanna av 2010 års resultatlistor, statistik är ju fantastiskt roligt...
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 22:42@Mathias
Länk, tack.
@Mathias
Länk, tack.
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 23:34Finns det några resultatlistor för 2010?
Finns det några resultatlistor för 2010?
Quote from Funbeat user on 25 May 2010, 08:22http://resultatjakt.se/
Där finns rätt kul statistik. Dock inte uppdaterats med varvets 2010 resultat men det kommer förhoppningsvis upp snart.
Där finns rätt kul statistik. Dock inte uppdaterats med varvets 2010 resultat men det kommer förhoppningsvis upp snart.