Quote from Funbeat user on 23 May 2009, 23:43Det kanske är så det gått till med alla som startar långt fram utan att höra hemma där...
Angående websidan med statistik så är det Fredriks verk. Jag har inte haft med något finger där förutom kanske ursprungs idé.
Det kanske är så det gått till med alla som startar långt fram utan att höra hemma där...
Angående websidan med statistik så är det Fredriks verk. Jag har inte haft med något finger där förutom kanske ursprungs idé.
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 01:22Intressant läsning om irritationen i början om orättvisan angående en del som får passera gå utan ansträngning.
Om jag nu fattat det hela rätt skall tilläggas, sedan kom massa kul statistik och vips försvann nästan irritationen på bl a Tregaro.
Det jag vi
Intressant läsning om irritationen i början om orättvisan angående en del som får passera gå utan ansträngning.
Om jag nu fattat det hela rätt skall tilläggas, sedan kom massa kul statistik och vips försvann nästan irritationen på bl a Tregaro.
Det jag vi
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 08:43Men det handlar mer om Runes personliga egenskaper och intressen. Han har väl bl a valt att springa därbak för att han ville skriva om det, det skrev han iaf om i sin krönika, och det är ju intressant för majoritetens av alla de läsare som inte sprungit l
Men det handlar mer om Runes personliga egenskaper och intressen. Han har väl bl a valt att springa därbak för att han ville skriva om det, det skrev han iaf om i sin krönika, och det är ju intressant för majoritetens av alla de läsare som inte sprungit l
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 10:09Att starta mitt ibland 2 till 3 tusen personer är häftigt. Att det är 10tusen framför och 10tusen bakom, går inte att beskriva! Det måste upplevas (H:)
Att starta mitt ibland 2 till 3 tusen personer är häftigt. Att det är 10tusen framför och 10tusen bakom, går inte att beskriva! Det måste upplevas (H:)
Quote from Fredric Lagerström on 24 May 2009, 10:15Jo det är en känsla!
Men tänk att gå runt i fullständig anonymitet med sin påse ena dagen på mässan, rycka på Götaälvbron nästa dag och springa in först av alla på Slotskogsvallen.
Vi får be Musse berätta om det.
Jo det är en känsla!
Men tänk att gå runt i fullständig anonymitet med sin påse ena dagen på mässan, rycka på Götaälvbron nästa dag och springa in först av alla på Slotskogsvallen.
Vi får be Musse berätta om det.
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 10:20Men han behöver inte 40tusen bakom för att få den känslan. Han får mer publik på en vanlig Golden leage tävling.
Men han behöver inte 40tusen bakom för att få den känslan. Han får mer publik på en vanlig Golden leage tävling.
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 14:33Svar till inlägget 2009-05-17 21:43:
2009 fanns det c:a 1000 distinkta svenska män som sprang minst en halvmara på 1:26:00 eller bättre (kolla igenom alla resultatlistor den som inte tror mig). Tillkommer gör sedan alla som har kapaciteten, men som inte
Svar till inlägget 2009-05-17 21:43:
2009 fanns det c:a 1000 distinkta svenska män som sprang minst en halvmara på 1:26:00 eller bättre (kolla igenom alla resultatlistor den som inte tror mig). Tillkommer gör sedan alla som har kapaciteten, men som inte
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 14:42"och som regelbundet ställer upp i Gbg-varvet" skriver den personen.
"och som regelbundet ställer upp i Gbg-varvet" skriver den personen.
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 15:18Lite mer intressant läsning om en gubbe som fått starta långt bak, denna gång en svensk f.d. rekordinnehavare:
http://www.marathon.se/news/article.cfm?NewsId=651205
Lite mer intressant läsning om en gubbe som fått starta långt bak, denna gång en svensk f.d. rekordinnehavare:
http://www.marathon.se/news/article.cfm?NewsId=651205
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 18:42Oj Oj detta var en het tråd,Kan tycka att ett seednings lopp som "bara" är en kvartsmara oxå är för kort.Vi som springer en del vet ju att en halvmara börjar vid 16km.Jag vet många som gör tex milen på 42min,men som inte fixar halvmaran på under 1,40.Men
Oj Oj detta var en het tråd,Kan tycka att ett seednings lopp som "bara" är en kvartsmara oxå är för kort.Vi som springer en del vet ju att en halvmara börjar vid 16km.Jag vet många som gör tex milen på 42min,men som inte fixar halvmaran på under 1,40.Men