Quote from Funbeat user on 3 October 2012, 16:36Annars var det Arne Tammer som visade upp vad som räckte. En kvart!
Annars var det Arne Tammer som visade upp vad som räckte. En kvart!
Quote from Funbeat user on 3 October 2012, 16:40För jösse namn leta inte upp personen som tipsade mig.
Han sprang nämligen marathondistansen före frukost härom veckan.
Som träning.Garanterat psykfall.
Liksom jag. 🙂
För jösse namn leta inte upp personen som tipsade mig.
Han sprang nämligen marathondistansen före frukost härom veckan.
Som träning.
Garanterat psykfall.
Liksom jag. 🙂
Quote from Funbeat user on 3 October 2012, 16:46Haha, klockren blogpost ! 🙂
Haha, klockren blogpost ! 🙂
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 19:55Va e en "blogpost" för någe...ja det var egentligen K-G som ville veta....ehe..????
Va e en "blogpost" för någe...ja det var egentligen K-G som ville veta....ehe..????
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 20:08Väldigt sällan är en blogpost en blygpost.
Kjelle.
Vi två + några få till måste nog lära oss att hänga med.
Hänga med är ej = Hammock.
Såpass vet jag.Psst Kjelle. Vad menas med myter?
Fanns det sådana på Metusalems tid.
Väldigt sällan är en blogpost en blygpost.
Kjelle.
Vi två + några få till måste nog lära oss att hänga med.
Hänga med är ej = Hammock.
Såpass vet jag.
Psst Kjelle. Vad menas med myter?
Fanns det sådana på Metusalems tid.
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 22:59Tja det är väl fler än en myt...dvs något som är skita-sant....men faan så svårt att bevisa..!
Tja det är väl fler än en myt...dvs något som är skita-sant....men faan så svårt att bevisa..!
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 23:24Programmet var bra och de sade att vardagsmotion är bra. Promenader med ökad puls är bra. De sade ju inte att 1 min högintensiv träning 3 gånger i veckan ersätter ett 45 min långt spinningpass. Man blir inte uthållig av 3 min i veckan.
Det som var mest i
Programmet var bra och de sade att vardagsmotion är bra. Promenader med ökad puls är bra. De sade ju inte att 1 min högintensiv träning 3 gånger i veckan ersätter ett 45 min långt spinningpass. Man blir inte uthållig av 3 min i veckan.
Det som var mest i
Quote from Funbeat user on 5 October 2012, 19:20Men Totte då..!!???...ja eftersom det i det närmaste är samma åsikter som jag har så är det ju inge att skriva om liksom...."Det är ohälsosamt för vissa att träna"....å vilken procent av befolkningen pratar vi då om...0,004 %.....dom som kan dö av att bar
Men Totte då..!!???...ja eftersom det i det närmaste är samma åsikter som jag har så är det ju inge att skriva om liksom...."Det är ohälsosamt för vissa att träna"....å vilken procent av befolkningen pratar vi då om...0,004 %.....dom som kan dö av att bar
Quote from Funbeat user on 5 October 2012, 22:06Håller med. Inget att skriva om egentligen.
Håller med. Inget att skriva om egentligen.