Quote from Funbeat user on 2 October 2012, 17:01Programmet handlade framför allt om vilka hälsofrämjande insatser som behövdes för att få en avsevärt längre livslängd.
Programmet handlade framför allt om vilka hälsofrämjande insatser som behövdes för att få en avsevärt längre livslängd.
Quote from Funbeat user on 2 October 2012, 18:03Joakim: tror du har fattat rätt faktiskt. Funbettaren är inte medelsvensson. 🙂
Joakim: tror du har fattat rätt faktiskt. Funbettaren är inte medelsvensson. 🙂
Quote from Funbeat user on 2 October 2012, 18:17Så kanske det är, men diskussionen handlar väl om medelsvensson?
Så kanske det är, men diskussionen handlar väl om medelsvensson?
Quote from Catharina Brattlin on 3 October 2012, 14:17Jag tyckte programmet var bra. Ffa delen där man pratade om NEAT, det vardagliga rörelsemönstret och energin man gjorde av med under en dag.
Som man menade där, dvs att människor med ett rörelsemönster som i det närmaste liknar ett småfågelsbeteende, tro
Jag tyckte programmet var bra. Ffa delen där man pratade om NEAT, det vardagliga rörelsemönstret och energin man gjorde av med under en dag.
Som man menade där, dvs att människor med ett rörelsemönster som i det närmaste liknar ett småfågelsbeteende, tro
Quote from Funbeat user on 3 October 2012, 14:43Håller med dig, Sylvia. Och konstaterar att jag också är den mer nervösa och rastlösa typen. Jag tycker inte heller att programmet var dåligt. Om ett sådant program kan få en eller annan stillasittande människa att röra sig lite mer i vardagen så är det v
Håller med dig, Sylvia. Och konstaterar att jag också är den mer nervösa och rastlösa typen. Jag tycker inte heller att programmet var dåligt. Om ett sådant program kan få en eller annan stillasittande människa att röra sig lite mer i vardagen så är det v
Quote from Funbeat user on 3 October 2012, 15:59Så dum jag/vi var förr.
http://jonas-ad.blogspot.se/2012/10/alla-ska-med.html
Så dum jag/vi var förr.
Quote from Funbeat user on 3 October 2012, 16:05Vi på FB skulle förmodligen tillhöra den 20% där 3*20s, 3ggr/v inte skulle ha någon positiv effekt alls på vår kondis. Det är vi och soffisarna.
Vi på FB skulle förmodligen tillhöra den 20% där 3*20s, 3ggr/v inte skulle ha någon positiv effekt alls på vår kondis. Det är vi och soffisarna.
Quote from Funbeat user on 3 October 2012, 16:11K-G Nyström - störtskön länk!
(t+)
K-G Nyström - störtskön länk!
(t+)
Quote from Catharina Brattlin on 3 October 2012, 16:12Underbar! Tack K-G!! 😀
Underbar! Tack K-G!! 😀
Quote from Funbeat user on 3 October 2012, 16:20🙂
🙂