Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag hatar speciellt rökare som inte tål då jag som är så hälsosam, solbränd och snygg inte få ge mina pekpinnar och moralkakor. Kan jag inte ha mitt intresse att baka moralkakor i fred? Vad ska jag annars göra?

Anna-Carolina, hur gammal är du?

Ref andra liknande personlighets....ehhhe olikheter så skulle jag bestämt gissa på född 1962.;);)

Jag fyller fjorton och ett halvt år på midsommarafton. Så snart är jag byxmyndig!:)

Tja nu var det ju den psykiska ålderna jag tänkte på....ehhh en neofaschistisk infantil läggning..Bader-Mainhof kids typ...Myche interessant??! (P.S Prata snällt med henne i tråden så ringer jag och vi kanske kan plocka hem henne i tid redan i kväll..å na

Min psykiska ålder är högstadieåldern faktiskt. Jag är en stolt fjortis som tycker om att ha brunpuder i hela ansiktet, gärna så att det faller ner på min vita polotröja. Dessutom tycker jag det är tufft att röka och spotta mycket. Sådant gillar de tuffa

Det gör vi inte alls...!

Jo, det gillar de tuffa killarna på min skola iaf. Punkt slut.

Tack för den här gången då A-C. Ha det bra...dito slut!

Har skrattat gott åt de två turturduvornas intensiva ordutbyte förra veckan.

Hade ju tidigare lovat att återkomma hur det gick för den danske storrökaren i Antibes. Jo tack, han satte nytt pers med ca. 10 mil. Han slog mig ickerökare med nästan 15 dito.