Quote from Funbeat user on 6 June 2009, 16:24Det är mycket möjligt. Tur att trådstartningskostnaden är låg. 🙂
Det är mycket möjligt. Tur att trådstartningskostnaden är låg. 🙂
Quote from Funbeat user on 6 June 2009, 17:00Jack, jag tror inte det minsta på förbud! Gör Du det?
--- Ja, när det gäller gifter iallafall.
Aldrig är väl något så lockande som när det är förbjudet?
--- Håller inte med, så många är inte narkomanerna. Dessutom är jag helt övertygad om att cigarett
Jack, jag tror inte det minsta på förbud! Gör Du det?
--- Ja, när det gäller gifter iallafall.
Aldrig är väl något så lockande som när det är förbjudet?
--- Håller inte med, så många är inte narkomanerna. Dessutom är jag helt övertygad om att cigarett
Quote from Funbeat user on 6 June 2009, 17:05De fipplade lite vid sina, iof mycket bra, lagar som införts till skydd för allmänheten.
Klassa som:
http://sv.wikipedia.org/wiki/F%C3%B6rargelsev%C3%A4ckande_beteendeså är det klart. 🙂
De fipplade lite vid sina, iof mycket bra, lagar som införts till skydd för allmänheten.
Klassa som:
http://sv.wikipedia.org/wiki/F%C3%B6rargelsev%C3%A4ckande_beteende
så är det klart. 🙂
Quote from Catharina Brattlin on 6 June 2009, 17:30"Dessutom är jag helt övertygad om att cigarettanvändningen skulle sjunka drastiskt om det inte gick att få tag i lagligt i Sverige."
Det håller jag med Dig om Jack. Absolut!
Eftersom Du envisas med att ta påståenden ur sitt sammanhang och diskutera en
"Dessutom är jag helt övertygad om att cigarettanvändningen skulle sjunka drastiskt om det inte gick att få tag i lagligt i Sverige."
Det håller jag med Dig om Jack. Absolut!
Eftersom Du envisas med att ta påståenden ur sitt sammanhang och diskutera en
Quote from Funbeat user on 6 June 2009, 17:49Det är möjligt Sylvia. Jag tycker att det är bättre ändå. Att det blir brottslighet kring narkotikan gör inte att det är dåligt att det är förbjudet enligt mig.
För mig är det obegripligt att det är tillåtet att sälja cigaretter i Sverige.
Måste tyvä
Det är möjligt Sylvia. Jag tycker att det är bättre ändå. Att det blir brottslighet kring narkotikan gör inte att det är dåligt att det är förbjudet enligt mig.
För mig är det obegripligt att det är tillåtet att sälja cigaretter i Sverige.
Måste tyvä
Quote from Catharina Brattlin on 6 June 2009, 17:56Då ses vi på måndag Jack! Trevlig helg själv. 🙂
Då ses vi på måndag Jack! Trevlig helg själv. 🙂
Quote from Funbeat user on 6 June 2009, 23:15Jag tycker sex är bättre än rökning.
Jag tycker sex är bättre än rökning.
Quote from Bjarne Lewin on 7 June 2009, 12:20Jag vill absolut inte hålla på och klaga över rökare. De har hamnat i ett skit som de flesta vill ur, men som inte är så lätt att ta sig ur... Förresten har det tydligen kommit ett läkemedel som fungar som antabus, fast för rökare...
Något som jag däremo
Jag vill absolut inte hålla på och klaga över rökare. De har hamnat i ett skit som de flesta vill ur, men som inte är så lätt att ta sig ur... Förresten har det tydligen kommit ett läkemedel som fungar som antabus, fast för rökare...
Något som jag däremo
Quote from Funbeat user on 7 June 2009, 21:57Hej igen Sylvia. Tillbaks lite tidigare. Har läst inläggen och har nog sagt det jag ville säga. Debatten känns väl inte glödhet direkt heller. Lovade titta hit igen därav detta rätt meningslösa inlägg.
Hej igen Sylvia. Tillbaks lite tidigare. Har läst inläggen och har nog sagt det jag ville säga. Debatten känns väl inte glödhet direkt heller. Lovade titta hit igen därav detta rätt meningslösa inlägg.
Quote from Catharina Brattlin on 7 June 2009, 22:01Hej Jack!
Inget av det Du skriver är meningslöst...och jag tycker nog också att mina synpunkter har gått fram, så det är helt OK. 🙂
Hej Jack!
Inget av det Du skriver är meningslöst...och jag tycker nog också att mina synpunkter har gått fram, så det är helt OK. 🙂