Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 20:30Djävligt shyrre-avslutning av Sylla-Jack....Tack för den. Värmde.:D;):-)
Djävligt shyrre-avslutning av Sylla-Jack....Tack för den. Värmde.:D;):-)
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 12:55har läst och tagit del av kommetarerna.
Har inget emot rökare. Har varit rökare själv fram tills förra sommaren. Ingen storrökare men ändå rökt lite dagligen. kommer inte säga att jag slutat för man vet inte hur framtiden blir. Tar en dag i taget. slutade
har läst och tagit del av kommetarerna.
Har inget emot rökare. Har varit rökare själv fram tills förra sommaren. Ingen storrökare men ändå rökt lite dagligen. kommer inte säga att jag slutat för man vet inte hur framtiden blir. Tar en dag i taget. slutade
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 12:58evely:
låter som en bra grej. har själv inte hört att de gjorde så. Bra att nå ut till ungdomarna innan de börjar...
evely:
låter som en bra grej. har själv inte hört att de gjorde så. Bra att nå ut till ungdomarna innan de börjar...
Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 20:44JAG TYCKER att det bör finnas vissa grundförutsättningar för att få sjukvård. Vi har inte råd att ge alla sjukvård i denna hemska lågkonjunktur. Därför ska inte fula, handikappade och rökare få någon sjukvård alls. Därmed bör alla sådana DÖ, helst så snab
JAG TYCKER att det bör finnas vissa grundförutsättningar för att få sjukvård. Vi har inte råd att ge alla sjukvård i denna hemska lågkonjunktur. Därför ska inte fula, handikappade och rökare få någon sjukvård alls. Därmed bör alla sådana DÖ, helst så snab
Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 20:54Du glömde att kategori ett även skall bli portade från alla hyllor i matbutiken som inte innehåller halvfabrikat och lösgodis.
Du glömde att kategori ett även skall bli portade från alla hyllor i matbutiken som inte innehåller halvfabrikat och lösgodis.
Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 21:00Ja en jätteful politiker (alla är ju det typ..! ) Som krökar å röker å inte lämnar talarstolen ens för sina behov...kommer troligen att göra ett djävla väsende över denna nymodighet...?! Själv är jag ful så jag åker väl åt helvete oxså när det drar ihop s
Ja en jätteful politiker (alla är ju det typ..! ) Som krökar å röker å inte lämnar talarstolen ens för sina behov...kommer troligen att göra ett djävla väsende över denna nymodighet...?! Själv är jag ful så jag åker väl åt helvete oxså när det drar ihop s
Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 21:01Inte bara det: varför ska matbutikerna handikappsanpassa sina affärer bara för att en rullstolsbunden(nej, för låt jag menar givetvis RULLSTOLSBUREN) ska komma in och tränga sig i affären? Herregud, jag gillar lite trängre utrymmen och vill inte bli utsat
Inte bara det: varför ska matbutikerna handikappsanpassa sina affärer bara för att en rullstolsbunden(nej, för låt jag menar givetvis RULLSTOLSBUREN) ska komma in och tränga sig i affären? Herregud, jag gillar lite trängre utrymmen och vill inte bli utsat
Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 21:05Kjell: det finns inga klausuler. Alla åker ner i skärselden. Tyvärr får jag lov att säga. Fast det är klart, huvudsaken är ju att du inte röker.
Kjell: det finns inga klausuler. Alla åker ner i skärselden. Tyvärr får jag lov att säga. Fast det är klart, huvudsaken är ju att du inte röker.
Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 21:10Anti-agorafobi i ett utpräglat intensivt akut skov..kopplat till vissa handikapp-fobiska tankar å framför allt en otroligt uttalad narcissistisk självbild.
Hur går det med kutandet då gumman lilla...ehhhe..;);)
Anti-agorafobi i ett utpräglat intensivt akut skov..kopplat till vissa handikapp-fobiska tankar å framför allt en otroligt uttalad narcissistisk självbild.
Hur går det med kutandet då gumman lilla...ehhhe..;);)
Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 21:16Aha...äntligen...! Paranoida rökneurotiska utspel...?!
Vilken rökare är det egntligen som du hatar.???????? Sätt dit namnet och hata klart och sedan kan du veckla ut dína så underbara vingar som en jättelik pärlemorfjäril och så bara lätta så där underbar
Aha...äntligen...! Paranoida rökneurotiska utspel...?!
Vilken rökare är det egntligen som du hatar.???????? Sätt dit namnet och hata klart och sedan kan du veckla ut dína så underbara vingar som en jättelik pärlemorfjäril och så bara lätta så där underbar