Quote from Funbeat user on 26 May 2009, 22:15Håller helt med dig Christer...helt över min horrisont??! Kan att ha å göra med den nya matematiken som kom för typ 15 år sedan.(Då Lukas föddes..?!) Mängdlära å delmängder å en massa annat. Faan Lukas du borde ju bli politiker naturligtvis. Med lite enke
Håller helt med dig Christer...helt över min horrisont??! Kan att ha å göra med den nya matematiken som kom för typ 15 år sedan.(Då Lukas föddes..?!) Mängdlära å delmängder å en massa annat. Faan Lukas du borde ju bli politiker naturligtvis. Med lite enke
Quote from Funbeat user on 26 May 2009, 23:37Du missade nog med en faktor två du också Kjell. Mängdläran förvirrade redan oss 70-talister så den är minst 35-år gammal nu (jag minns den från lekis). Och jag hoppas verkligen att dagens ungdom slipper den, de har nog nog med andra besynnerligheter som
Du missade nog med en faktor två du också Kjell. Mängdläran förvirrade redan oss 70-talister så den är minst 35-år gammal nu (jag minns den från lekis). Och jag hoppas verkligen att dagens ungdom slipper den, de har nog nog med andra besynnerligheter som
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 09:24Jag har inte rökt ett paket cigaretter om dagen i halva mitt liv. Var fan e min mille!!?
Jag har inte rökt ett paket cigaretter om dagen i halva mitt liv. Var fan e min mille!!?
Quote from Elias Engqvist on 27 May 2009, 10:28Jag har aldrig nånsin rökt en millisekund ens - var är mina miljoner?
Jag har aldrig nånsin rökt en millisekund ens - var är mina miljoner?
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 10:52Det är väl inte vårt jobb att hålla reda på era pengar? Har ni tittat i madrassen? Ni kanske har slösat bort dem på ert löparsko- och dextrosolmissbruk? 😀
Det är väl inte vårt jobb att hålla reda på era pengar? Har ni tittat i madrassen? Ni kanske har slösat bort dem på ert löparsko- och dextrosolmissbruk? 😀
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 10:56Arrakk, Christer, er mille verkar ha gått upp i rök!
Arrakk, Christer, er mille verkar ha gått upp i rök!
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 10:58Finns ju andra laster som pengarna har slösats på.
Förövrigt har jag rökt en gång i mitt 56-åriga liv. Det var i lumpen. Vi hade pokerkväll och rökte cigarr och drack wisky. Dagen efter så mådde jag så dåligt, allt var cigarrens fel, att jag bestämde mi
Finns ju andra laster som pengarna har slösats på.
Förövrigt har jag rökt en gång i mitt 56-åriga liv. Det var i lumpen. Vi hade pokerkväll och rökte cigarr och drack wisky. Dagen efter så mådde jag så dåligt, allt var cigarrens fel, att jag bestämde mi
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 11:14Jag rökte vattenpipa en gång, det var hemskt mysigt, men nikokicken efteråt var vidrig!
Dessutom blev jag smittad av värsta tuberkoloshostan från tjejen jag delade med, den hostan höll i sig i 11 veckor.
Först trodde jag att det var morgonhosta jag fått,
Jag rökte vattenpipa en gång, det var hemskt mysigt, men nikokicken efteråt var vidrig!
Dessutom blev jag smittad av värsta tuberkoloshostan från tjejen jag delade med, den hostan höll i sig i 11 veckor.
Först trodde jag att det var morgonhosta jag fått,
Quote from Albert Norlén on 27 May 2009, 13:531984 var jag med i ett marathon i hudiksvall (det är som så många andra maror nedlagt) Innan start på glysisvallen så satt jag och rökte under läktaren (rökte cirka 1 paket om dagen på den tiden) Sprang maran på 3 tim och 22 min. Nu är jag rökfri sedan
1984 var jag med i ett marathon i hudiksvall (det är som så många andra maror nedlagt) Innan start på glysisvallen så satt jag och rökte under läktaren (rökte cirka 1 paket om dagen på den tiden) Sprang maran på 3 tim och 22 min. Nu är jag rökfri sedan
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 14:14De kan ju vara så att rökare längtar hem för att röka, därför springer de så fort. 🙂
För mig känns de som att spara pengar och springa fortare ( om man nu gör de ) om man inte röker bara är en bieffekt. Hälsoaspekten tycker jag är den viktiga delen.
De kan ju vara så att rökare längtar hem för att röka, därför springer de så fort. 🙂
För mig känns de som att spara pengar och springa fortare ( om man nu gör de ) om man inte röker bara är en bieffekt. Hälsoaspekten tycker jag är den viktiga delen.