Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Alltså. En gång för alla. Jag tror att som rökare är man den som är mest medveten om hur dåligt det är för kroppen och hur mycket pengar det kostar.
Men sånt spelar inte så stor roll, det gjorde i alla fall inte det för mig när jag rökte.

Dessutom hör i

Alla som röker borde vara beredda på tjat om det! De är en miljöförstörare på mer än ett sätt! Glädjande nog så förbjuds det på alltfler offentliga platser...

OK.

Jag sprang noll under 12 år.
Pingis var väl det mest aktiva. I ett källarrum.

6 månader senare marathon på 3:42.
Ytterligare 1 år senare 3:08:12.

Inklusive 20 - 30 cigaretter om dagen.

PS. Före 12 års vila idrottade jag med ditten och datten.

Christer, din miljon står i garaget.

Så sant Malin! Vissa individer bara måste höras och synas överallt och hela tiden - då gödslar man med inlägg oavsett om de är relevanta eller ej (t-).

Ni som undrar över utebliven mille: Det handlar om "psykologisk matematik" (en avancerad och tvärveten

Jag menade så klart att det skulle bli 2 millioner för miss flugvikt som rökte 40 ciggaretter om dagen...

Ah, visstja David, glömde det 🙂

Jag läste om en storrökare som tränade grymt mycket. Sedan fick hon lungcancer och drog ner lite på långpassen.

Jag vet att detta inte är en sluta-röka-kampanjs-tråd. Men vittnesmålen om att röka och ändå träna på känns lite som en käftsmäll mot allmänh

Tyvärr Viktor, jag hugger inte tillbaks. Du säger vad jag tycker fast mycket bättre!

Tänk att det ska vara så jävla trendigt att tjata om hur farligt rökning är? Precis som det det sagts i tråden här så tror jag nog att att de som röker vet om att det är farligt att röka. Jag tycker att de som håller på att tjata på rökare om hälsorisker