Quote from Urban Nilsson on 10 December 2007, 16:51Kod Tequila: Det som händer på Garbo stannar på Garbo.
Kod Tequila: Det som händer på Garbo stannar på Garbo.
Quote from Funbeat user on 10 December 2007, 16:53Man var på Albatross under lumpen och sedermera även på King Creole.
Jag har även hamnat på Hjärter Dam och Kinks&Queens under olika krogrunder i Kungliga huvudstaden.
Man var på Albatross under lumpen och sedermera även på King Creole.
Jag har även hamnat på Hjärter Dam och Kinks&Queens under olika krogrunder i Kungliga huvudstaden.
Quote from Funbeat user on 10 December 2007, 16:54Nu är jag förvirrad, ålade ni för att undvika ryskorna? 😉
Nu är jag förvirrad, ålade ni för att undvika ryskorna? 😉
Quote from Funbeat user on 10 December 2007, 17:46Nej, vi körde ÅmH på vägen hem till Pär eftersom vi arbetat hårt på Mustlagret!
Nej, vi körde ÅmH på vägen hem till Pär eftersom vi arbetat hårt på Mustlagret!
Quote from Funbeat user on 10 December 2007, 19:01Jo, jag gissade det... 🙂 Men man kanske måste gömma sig för ryssen oxå!
Jag hade en polare som alltid blev rambo på fyllan, om man skulle från festen och genade genom nån park försvann han i rabatterna för att sedan hoppa fram 100 meter längre fram, jo
Jo, jag gissade det... 🙂 Men man kanske måste gömma sig för ryssen oxå!
Jag hade en polare som alltid blev rambo på fyllan, om man skulle från festen och genade genom nån park försvann han i rabatterna för att sedan hoppa fram 100 meter längre fram, jo
Quote from Funbeat user on 10 December 2007, 19:04P.E:
RoE är väl inga problem, man har väl alltid en IKFN i fickan? Bara ut ifall att...
P.E:
RoE är väl inga problem, man har väl alltid en IKFN i fickan? Bara ut ifall att...
Quote from Urban Nilsson on 10 December 2007, 20:13>IKFN
Aha! Icke Krigsduglig Fiske-Nagelsax! Minns dem som igår.
>IKFN
Aha! Icke Krigsduglig Fiske-Nagelsax! Minns dem som igår.
Quote from Funbeat user on 11 December 2007, 07:43IKFN mark.
Ja det kan så vara. Men den är inte riktigt den man går efter när man är utanför gränsen. Då är det RoE som gäller. Och nu när jag tänker efter så är ju det samma sak fast ändå inte;)
Vänligen
P.
IKFN mark.
Ja det kan så vara. Men den är inte riktigt den man går efter när man är utanför gränsen. Då är det RoE som gäller. Och nu när jag tänker efter så är ju det samma sak fast ändå inte;)
Vänligen
P.
Quote from ellen olsson on 11 December 2007, 07:48> Då är det RoE som gäller.
För oss som är singel låter det en smula "inaktuellt"... 😉
> Då är det RoE som gäller.
För oss som är singel låter det en smula "inaktuellt"... 😉
Quote from Funbeat user on 16 December 2007, 00:09Hyfsat bra bok iaf .... Rules of Engagement alltså ... (nej inte vilken engelskspråkig försvarmakt det nu är som kallar intruktionsboken så ... ?)
Men undvika björnar, äldre avlägsna släktingar till mig lär visst ha lyckats fotvandra/krypa hela vägen öve
Hyfsat bra bok iaf .... Rules of Engagement alltså ... (nej inte vilken engelskspråkig försvarmakt det nu är som kallar intruktionsboken så ... ?)
Men undvika björnar, äldre avlägsna släktingar till mig lär visst ha lyckats fotvandra/krypa hela vägen öve