Quote from Funbeat user on 16 December 2007, 00:09Ursäkta bumpen.
Ursäkta bumpen.
Quote from Funbeat user on 17 December 2007, 10:32Nu har han dragit vidare verkar det som, men vi fick syn på han en gång när vi var ut - det var även sista passet där ute för stor som f-n var han.
Vi stannade direkt och rörde oss inte, han brydde sig inte alls om oss + att det var en bit ifrån..... det
Nu har han dragit vidare verkar det som, men vi fick syn på han en gång när vi var ut - det var även sista passet där ute för stor som f-n var han.
Vi stannade direkt och rörde oss inte, han brydde sig inte alls om oss + att det var en bit ifrån..... det
Quote from Funbeat user on 18 December 2007, 09:42Vem vet?
Fast en del slädspetsar är tecknade precis som vargar och några av dem är STORA också; funderat på det ibland om de på Skansen tog en av vargarna (den mindre, tiken kanske vore bäst) satte på den ett koppel, gick ut på stan, hur många skulle fa
Vem vet?
Fast en del slädspetsar är tecknade precis som vargar och några av dem är STORA också; funderat på det ibland om de på Skansen tog en av vargarna (den mindre, tiken kanske vore bäst) satte på den ett koppel, gick ut på stan, hur många skulle fa
Quote from Funbeat user on 18 December 2007, 11:35Det var varg, dom har setts fler gånger och så har det nu stått i tidningen om det.
Synd bara att man inte var helt säker på det när man väl stod där, att det springer vargar en bit ifrån en, det är ju inte så ofta det händer då dom är så skygga - sprang
Det var varg, dom har setts fler gånger och så har det nu stått i tidningen om det.
Synd bara att man inte var helt säker på det när man väl stod där, att det springer vargar en bit ifrån en, det är ju inte så ofta det händer då dom är så skygga - sprang
Quote from Funbeat user on 18 December 2007, 11:37Min nemesis Coyote är en prärievarg precis som hans kusin Zeke.
Min nemesis Coyote är en prärievarg precis som hans kusin Zeke.
Quote from Funbeat user on 18 December 2007, 13:29Grattis! Vad häftigt5 att ha sett vilda vargar "på riktigt!"
Fast jag förstår om du inte ville vara för nära, de är respektingivande bestar.
Grattis! Vad häftigt5 att ha sett vilda vargar "på riktigt!"
Fast jag förstår om du inte ville vara för nära, de är respektingivande bestar.
Quote from Funbeat user on 20 December 2007, 08:16En anekdot:
Vi hade slädhundar när jag var liten, och köpte in en 3-årig siberian husky som var förvillande lik en varg. Han fick heta Grå och var totalt omöjlig att stänga in de första månaderna. Han grävde sig ut, klättrade ut, hoppade ut, tuggade sönd
En anekdot:
Vi hade slädhundar när jag var liten, och köpte in en 3-årig siberian husky som var förvillande lik en varg. Han fick heta Grå och var totalt omöjlig att stänga in de första månaderna. Han grävde sig ut, klättrade ut, hoppade ut, tuggade sönd