Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 10:47Då får vi se om de är bättre i år då. I ett svagt önblick igår bestämde jag mig för att börja cykla (är det inte svårt att hålla balansen med bara två hjul? 😉 ) och beställde en Canyon Roadlite 7.0 som de skulle ha i lager.
Nu skall jag akta mig för a
Då får vi se om de är bättre i år då. I ett svagt önblick igår bestämde jag mig för att börja cykla (är det inte svårt att hålla balansen med bara två hjul? 😉 ) och beställde en Canyon Roadlite 7.0 som de skulle ha i lager.
Nu skall jag akta mig för a
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 11:38Shimano på en cykel säljer bättre i norden generellt.
Shimano på en cykel säljer bättre i norden generellt.
Quote from Berit Bengtson on 9 January 2010, 11:45Även i Italien säljer Shimano bättre än Campa.
Shimano om italienaren själv får välja.
Även i Italien säljer Shimano bättre än Campa.
Shimano om italienaren själv får välja.
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 11:49Det är svårt för Canyon att undvika strul när dom bygger på order, det hänger mycket på att leverantörerna kan leverera komponenter i tid. Det är därför dom kan hålla lågt pris. Januari månad är det senaste jag skulle rekommendera att man beställer en cy
Det är svårt för Canyon att undvika strul när dom bygger på order, det hänger mycket på att leverantörerna kan leverera komponenter i tid. Det är därför dom kan hålla lågt pris. Januari månad är det senaste jag skulle rekommendera att man beställer en cy
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 12:57Campagnolo har sin plats på racercyklar och ShimaNO har sin i skogen o på "standardcyklar".
Campagnolo har sin plats på racercyklar och ShimaNO har sin i skogen o på "standardcyklar".
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 14:39Förra året har jag för mig att det va nån lackeringsfabrik som lades ner. Jag tror på mindre strul i år.
Förra året har jag för mig att det va nån lackeringsfabrik som lades ner. Jag tror på mindre strul i år.
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 14:52Året innan var det datafel och året innan dess för många order.
Måste vara svårt att planera när kunderna redan har betalat och räntan är en inkomstkälla till skillnad mot att köpa in prylarna.
Året innan var det datafel och året innan dess för många order.
Måste vara svårt att planera när kunderna redan har betalat och räntan är en inkomstkälla till skillnad mot att köpa in prylarna.
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 15:58Men David, det blir ju en utgift om man levererar nåt man redan har fått betalt för. Helt logiskt att låta bli att leverera. Man har ju inget att vinna på det 🙂
Men David, det blir ju en utgift om man levererar nåt man redan har fått betalt för. Helt logiskt att låta bli att leverera. Man har ju inget att vinna på det 🙂
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 16:12Tja, leverans inom utsatt tid verkar inte vara deras högsta prioritet.
Detsamma gäller reklamationer som också drar ut på tiden.
Tja, leverans inom utsatt tid verkar inte vara deras högsta prioritet.
Detsamma gäller reklamationer som också drar ut på tiden.
Quote from Lena O on 9 January 2010, 19:38David: Att inte säga sammasak om o om o om igen verka inte vara din heller.
Låt folk prata om Canyon utan att tjata om leveranstod.
David: Att inte säga sammasak om o om o om igen verka inte vara din heller.
Låt folk prata om Canyon utan att tjata om leveranstod.