Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 19:45Sist jag såg på trådämnet så handlade det just, implicit, om leverenstid.
Sist jag såg på trådämnet så handlade det just, implicit, om leverenstid.
Quote from j sollerman on 9 January 2010, 19:57Det är väl bra att folk får reda på att det är strul med leveranserna. Jag va nära att köpa en sån där cykel. Men efter jag läst några trådar på happy så valde jag att inte köpa grisen i säcken!
Det är väl bra att folk får reda på att det är strul med leveranserna. Jag va nära att köpa en sån där cykel. Men efter jag läst några trådar på happy så valde jag att inte köpa grisen i säcken!
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 22:52På Canyon är (försöker) man vara smart, lika smart som tex Porsche och Dell. Man låter sina kunder betala för produkten i d tid innan leverans och därmed kan förvalta kapitalet innan innan produkten produceras och levereras. Och därmed tjäna mer stålar än
På Canyon är (försöker) man vara smart, lika smart som tex Porsche och Dell. Man låter sina kunder betala för produkten i d tid innan leverans och därmed kan förvalta kapitalet innan innan produkten produceras och levereras. Och därmed tjäna mer stålar än
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 23:05Det åligger Canyon att övertyga David och andra att de inte längre förtjänar att bli förföljda.
Det åligger Canyon att övertyga David och andra att de inte längre förtjänar att bli förföljda.
Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 08:18Enligt beställningsinformationen så skulle pengarna dras från mitt kort först då produkten lämnar Canyon. Inget har heller dragits ännu.
Enligt beställningsinformationen så skulle pengarna dras från mitt kort först då produkten lämnar Canyon. Inget har heller dragits ännu.
Quote from ellen olsson on 12 January 2010, 08:32EU:s gemensamma regler för kortbetalning är sådana. De som inte följer dem ska man anmäla.
EU:s gemensamma regler för kortbetalning är sådana. De som inte följer dem ska man anmäla.
Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 09:08Då får vi hoppas att du får din cykel på utlovad tid och allt är enligt din beställning.
Det är inte så kul att vänta på nåt som har betalats och sedan går det inte att få tillbaka pengarna när leverantören inte levererar i tid.
Canyon har tidigare år ha
Då får vi hoppas att du får din cykel på utlovad tid och allt är enligt din beställning.
Det är inte så kul att vänta på nåt som har betalats och sedan går det inte att få tillbaka pengarna när leverantören inte levererar i tid.
Canyon har tidigare år ha
Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 09:37Naturligtvis låter inte det kul. Jag skulle inte rekomendera nån att förskottsbetala nåt. Betalar man med kort brukar det också gå att få hjälp av kreditkortsföretagen att stoppa betalningen om det blir strul.
Det förefaller iallafall som Canyon försöker
Naturligtvis låter inte det kul. Jag skulle inte rekomendera nån att förskottsbetala nåt. Betalar man med kort brukar det också gå att få hjälp av kreditkortsföretagen att stoppa betalningen om det blir strul.
Det förefaller iallafall som Canyon försöker
Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 09:41Du kan läsa här.
http://happymtb.org/forum/read.php/1/844803
Du kan läsa här.
http://happymtb.org/forum/read.php/1/844803
Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 09:49Vad var problemet? Det var ju bara några som inte fattade hur momsreglerna fungerade? Inga problem med att få tillbaka några pengar.
Vad var problemet? Det var ju bara några som inte fattade hur momsreglerna fungerade? Inga problem med att få tillbaka några pengar.