Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 00:06> Är det samma prylhysteri, märkesfixering, bitterhet och revirpinkeri ute på vägarna som här i cykelgruppen?
Bitterhet och revirpinkeri vet jag inte om det är så värst mycket, men märkesfixeringen är djupt rotad inom vissa.
Sen finns det andra som har
> Är det samma prylhysteri, märkesfixering, bitterhet och revirpinkeri ute på vägarna som här i cykelgruppen?
Bitterhet och revirpinkeri vet jag inte om det är så värst mycket, men märkesfixeringen är djupt rotad inom vissa.
Sen finns det andra som har
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 07:34>Richard, grattis till ett smart och bra val! Känner många som kör med Canyon och alla är mkt nöjda. Har själv två stycken. Går inte att hitta bättre cykel för motsvarande pengar nån annan stans.
Vet bara en som haft problem och det är knappast Canyons fe
>Richard, grattis till ett smart och bra val! Känner många som kör med Canyon och alla är mkt nöjda. Har själv två stycken. Går inte att hitta bättre cykel för motsvarande pengar nån annan stans.
Vet bara en som haft problem och det är knappast Canyons fe
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 08:00Tackar,
Det verkar finnas ett gäng balanserade cyklister här också ser jag :-). Säkerligen så ute på vägarna med.
Vi gör alla olika prioriteringar. Kör volvokombi från 96 och slätfrontat kylskåp utan vare sig ismaskin eller kolsyreapparat. Däremot kan j
Tackar,
Det verkar finnas ett gäng balanserade cyklister här också ser jag :-). Säkerligen så ute på vägarna med.
Vi gör alla olika prioriteringar. Kör volvokombi från 96 och slätfrontat kylskåp utan vare sig ismaskin eller kolsyreapparat. Däremot kan j
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 08:06Nån inledde tråden med:
>Man sitter här och undrar medan våren och ett fantastiskt cykelväder börjar infinna sig: Är jag ensam om att fortfarande (5 månader senare) fortfarande inte ha fått min cykel-beställning fr Canyon? Smal tråd, jag vet, men var ska
Nån inledde tråden med:
>Man sitter här och undrar medan våren och ett fantastiskt cykelväder börjar infinna sig: Är jag ensam om att fortfarande (5 månader senare) fortfarande inte ha fått min cykel-beställning fr Canyon? Smal tråd, jag vet, men var ska
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 08:10Det är roligare att vara optimist 😀
Det är roligare att vara optimist 😀
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 08:11Volvo. hmpf!
Volvo. hmpf!
Quote from j sollerman on 14 January 2010, 08:14Volvokombi (t+), men min cykel va så klart dyrare 😉
Volvokombi (t+), men min cykel va så klart dyrare 😉
Quote from Funbeat user on 26 January 2010, 12:06Den 14/1 2010 beställde jag en Canyon Ultimate CF SLX 8.0. Idag den 26/1 står den monterad och klar i lägenheten.
Den leveranstiden är jag nöjd med.
//Per
Den 14/1 2010 beställde jag en Canyon Ultimate CF SLX 8.0. Idag den 26/1 står den monterad och klar i lägenheten.
Den leveranstiden är jag nöjd med.
//Per
Quote from Funbeat user on 26 January 2010, 18:48Jag håller med, den leveranstiden är OK. Hoppas du blir nöjd med din nya, snabba cykel!
Jag håller med, den leveranstiden är OK. Hoppas du blir nöjd med din nya, snabba cykel!
Quote from Funbeat user on 26 January 2010, 18:51En tråd i tråden! http://happymtb.org/forum/read.php/1/1333184/page=1
En tråd i tråden! http://happymtb.org/forum/read.php/1/1333184/page=1