Quote from Funbeat user on 26 January 2010, 18:54Oj, annars har framväxelinfästningen inte varit en höjdare på Canyons kompositeramar.
De har släppt från ramen.
Oj, annars har framväxelinfästningen inte varit en höjdare på Canyons kompositeramar.
De har släppt från ramen.
Quote from Funbeat user on 27 January 2010, 00:54Har alltid tyckt att Canyons logga ser lite billig ut. Säkert grymt bra cyklar i övrigt, men det estetiska måste ju lira oxå enligt mig. Subjektivt dock
Ang Campagnolo vs Shimano diskussionen som kom upp så bytte jag från Ultegra till Chorus 11 och kan i
Har alltid tyckt att Canyons logga ser lite billig ut. Säkert grymt bra cyklar i övrigt, men det estetiska måste ju lira oxå enligt mig. Subjektivt dock
Ang Campagnolo vs Shimano diskussionen som kom upp så bytte jag från Ultegra till Chorus 11 och kan i
Quote from Funbeat user on 27 January 2010, 06:39>Johan Larson; Om du tror att du måste byta batteri mitt i en tävling så har du knappast läst på ngt vidare... Eller så har du totalt ignorerat batteriindikatorn som efter 150-200 mil börjar visa att det är dags att ladda batteriet!
Att du tycker bättre
>Johan Larson; Om du tror att du måste byta batteri mitt i en tävling så har du knappast läst på ngt vidare... Eller så har du totalt ignorerat batteriindikatorn som efter 150-200 mil börjar visa att det är dags att ladda batteriet!
Att du tycker bättre
Quote from Funbeat user on 27 January 2010, 08:23Vem vet, Canyon har kanske ändrat sin konstruktion efter att Silence-Lotto valde bort deras carbonramar på Belgiska vägar förra året?
Du kan ringa o fråga.
Vem vet, Canyon har kanske ändrat sin konstruktion efter att Silence-Lotto valde bort deras carbonramar på Belgiska vägar förra året?
Du kan ringa o fråga.
Quote from Lena O on 27 January 2010, 08:32mmm that decision must have really dented Canyons profit margin
mmm that decision must have really dented Canyons profit margin
Quote from Funbeat user on 27 January 2010, 08:41>Fp. David P ¤; Skulle vara intressant (?) att höra din teori kring hur framväxelns infästning påverkade Silence-Lotto-teamets val att köra med en, för ändamålet, specialtillverkad aluminiumram i stället!
Jag tycker det är bättre att Du ringer Stefan på
>Fp. David P ¤; Skulle vara intressant (?) att höra din teori kring hur framväxelns infästning påverkade Silence-Lotto-teamets val att köra med en, för ändamålet, specialtillverkad aluminiumram i stället!
Jag tycker det är bättre att Du ringer Stefan på
Quote from Funbeat user on 27 January 2010, 12:42Förhoppningsvis har Canyon omarbetat "sina" ramar så att ramarna och infästningarna håller.
Silence-Lotto fick säkert sina 300? ramar i rimlig tid men det var ingen bra reklam att de inte höll för Belgiska vägar.Jag har inga problem med Canyon eftersom
Förhoppningsvis har Canyon omarbetat "sina" ramar så att ramarna och infästningarna håller.
Silence-Lotto fick säkert sina 300? ramar i rimlig tid men det var ingen bra reklam att de inte höll för Belgiska vägar.
Jag har inga problem med Canyon eftersom
Quote from Funbeat user on 27 January 2010, 13:09>Fp. David P ¤; Som vanligt delar du med dig av din väl researchade fakta och visdom.... (t-)
Tycker fortfarande att du ska ringa Stefan på Canyon Sverige och försöka reda ut några av alla dina problem....
>Fp. David P ¤; Som vanligt delar du med dig av din väl researchade fakta och visdom.... (t-)
Tycker fortfarande att du ska ringa Stefan på Canyon Sverige och försöka reda ut några av alla dina problem....
Quote from Funbeat user on 27 January 2010, 13:14Niclas: Batteribytet var sagt med en smula ironi, har hört att vissa Campa sponsrade stall kör med elektroniskt oxå och vet att Campa haft utveckling på det sedan -06 så snart lär det nog dyka upp en mer än duglig konkurrent till Shimano
Niclas: Batteribytet var sagt med en smula ironi, har hört att vissa Campa sponsrade stall kör med elektroniskt oxå och vet att Campa haft utveckling på det sedan -06 så snart lär det nog dyka upp en mer än duglig konkurrent till Shimano
Quote from Funbeat user on 27 January 2010, 16:39Kan han matcha den här i snöyran?
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=7572ab35d02a4743a82b8cba315779c4.jpg&Size=
Kan han matcha den här i snöyran?
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=7572ab35d02a4743a82b8cba315779c4.jpg&Size=