Quote from j sollerman on 27 January 2010, 23:13Den här tråden kommer nog aldrig avslutas.
Den här tråden kommer nog aldrig avslutas.
Quote from ellen olsson on 27 January 2010, 23:15Det är ju jättebra om de fått ordning på leveranserna. Det vore verkligen på tiden.
Den som påstår att de skött leveranserna bra de 3 senaste åren ljuger dock. Personligen så köper jag inte från någon med ett sådant "track record" men YMMV.
Det är ju jättebra om de fått ordning på leveranserna. Det vore verkligen på tiden.
Den som påstår att de skött leveranserna bra de 3 senaste åren ljuger dock. Personligen så köper jag inte från någon med ett sådant "track record" men YMMV.
Quote from Funbeat user on 28 January 2010, 06:02Ähh, Nicke har fått sin cykel och då bryr han sig inte om de andra 1300 som inte var lika glada förra året.
Denna tråden kan bli långvarig om inte Canyon löser sina problem.
Stefan på Canyon levererar väl inte titanbodys? Jag är på jakt efter ett sådant
Ähh, Nicke har fått sin cykel och då bryr han sig inte om de andra 1300 som inte var lika glada förra året.
Denna tråden kan bli långvarig om inte Canyon löser sina problem.
Stefan på Canyon levererar väl inte titanbodys? Jag är på jakt efter ett sådant
Quote from Funbeat user on 28 January 2010, 09:37Jag tvivlar inte sekund på att de som i olika forum framför sitt missnöje med Canyons leveranser verkligen är missnöjda. Självklart är dom det.
Dock kan jag inte hitta källor som bekräftar påståenden som ex
"ett sådant track record" eller "de andra 1300".
Jag tvivlar inte sekund på att de som i olika forum framför sitt missnöje med Canyons leveranser verkligen är missnöjda. Självklart är dom det.
Dock kan jag inte hitta källor som bekräftar påståenden som ex
"ett sådant track record" eller "de andra 1300".
Quote from Funbeat user on 28 January 2010, 09:49Summa summarum verkar ju iaf vara att Canyon tagit kritiken på allvar och dom jag känner, eller hört talas om, som beställt från Canyon den senaste tiden har fått sina cyklar nästan snabbare än utlovat! (t+)
-Ny FaceBook-grupp: Stöd Fp. David P ¤ i hans
Summa summarum verkar ju iaf vara att Canyon tagit kritiken på allvar och dom jag känner, eller hört talas om, som beställt från Canyon den senaste tiden har fått sina cyklar nästan snabbare än utlovat! (t+)
-Ny FaceBook-grupp: Stöd Fp. David P ¤ i hans
Quote from Funbeat user on 28 January 2010, 10:13Det fanns en lång artikel i Tour om Canyons "problem" med 1300 ramar.
Tja, Lindgrens ram tog åtta månader.
Jag letar bara på Ebay för att få bra priser, så ni behöver enbart bojkotta ebay.
Det fanns en lång artikel i Tour om Canyons "problem" med 1300 ramar.
Tja, Lindgrens ram tog åtta månader.
Jag letar bara på Ebay för att få bra priser, så ni behöver enbart bojkotta ebay.
Quote from Funbeat user on 28 January 2010, 10:43"...har fått sina cyklar nästan snabbare än utlovat!"
Dvs, som utlovat eller senare...
"...har fått sina cyklar nästan snabbare än utlovat!"
Dvs, som utlovat eller senare...
Quote from j sollerman on 28 January 2010, 10:53nästan snabbare än utlovat. hahahaha! 😀
nästan snabbare än utlovat. hahahaha! 😀
Quote from Funbeat user on 28 January 2010, 11:18He he jag tycker den tråden är jäkligt underhållande!
Den påminner mig om när diskussionen på 70-talet gick i höga vågor om huruvida man skulle använda gasfyllda tennisbollar eller trycklösa dito. Kända tennisspelare uttalade sig och propagerade än för d
He he jag tycker den tråden är jäkligt underhållande!
Den påminner mig om när diskussionen på 70-talet gick i höga vågor om huruvida man skulle använda gasfyllda tennisbollar eller trycklösa dito. Kända tennisspelare uttalade sig och propagerade än för d
Quote from Funbeat user on 28 January 2010, 11:23Måste erkänna att tråden har fått mig att gå in på Canyons webbsidor för att se vad de har. Jag hade inte hört talas om dem tidigare (följer inte de olika märken speciellt bra).
Tja, en cykel. I grund och botten kommer de flesta från samma eller närligga
Måste erkänna att tråden har fått mig att gå in på Canyons webbsidor för att se vad de har. Jag hade inte hört talas om dem tidigare (följer inte de olika märken speciellt bra).
Tja, en cykel. I grund och botten kommer de flesta från samma eller närligga