Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 00:37Canyon suger getpung och David har petat med fingret på varje varböld! När det sen dyker upp någon som överlevt pesten så försvarar de skiten så till den milda grad att de börjar på att bli oförskämda!
Why? Åk på ert sura förvärv och var glada för det! M
Canyon suger getpung och David har petat med fingret på varje varböld! När det sen dyker upp någon som överlevt pesten så försvarar de skiten så till den milda grad att de börjar på att bli oförskämda!
Why? Åk på ert sura förvärv och var glada för det! M
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 05:28>Andreas; Grattis!! Ditt inlägg i debatten var ju verkligen intelligent och fullt av nyanserad fakta.... Var ju t.o.m under Davids nivå! (t-)
Jag tänker absolut inte tvinga eller "dra in andra kunder" för att övertala dom att köpa en Canyon, om dom inte v
>Andreas; Grattis!! Ditt inlägg i debatten var ju verkligen intelligent och fullt av nyanserad fakta.... Var ju t.o.m under Davids nivå! (t-)
Jag tänker absolut inte tvinga eller "dra in andra kunder" för att övertala dom att köpa en Canyon, om dom inte v
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 08:48Tidigare i tråden skrev Magnus L. 2009-04-08 09:12
>Är inte sen att erkänna att jag hade skippat Canyon om jag visste hur xxx krångligt det här skulle bli. Problemet enligt leverantören är att de har slut på ramar, men de ska nu skicka med flyg-post för
Tidigare i tråden skrev Magnus L. 2009-04-08 09:12
>Är inte sen att erkänna att jag hade skippat Canyon om jag visste hur xxx krångligt det här skulle bli. Problemet enligt leverantören är att de har slut på ramar, men de ska nu skicka med flyg-post för
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 09:27Andreas Andersson, menar du att om man har en positiv erfarenhet av Canyon så får den inte redovisas!?
Vänligen
Per
Andreas Andersson, menar du att om man har en positiv erfarenhet av Canyon så får den inte redovisas!?
Vänligen
Per
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 10:24>David; Kom med ngt nytt ngn gång...
Eftersom du ändå citerade Magnus L. så fortsätter jag!
Lite senare i tråden (sida 3) skrev samma Magnus L. 2009-05-09 09:13:
"Mitt tips: Kisa starkt med ögonen så fort det dyker upp en kommentar av David. Han är b
>David; Kom med ngt nytt ngn gång...
Eftersom du ändå citerade Magnus L. så fortsätter jag!
Lite senare i tråden (sida 3) skrev samma Magnus L. 2009-05-09 09:13:
"Mitt tips: Kisa starkt med ögonen så fort det dyker upp en kommentar av David. Han är b
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 10:42Jag tror inte att det hjälper att kisa med ögonen om inte cykeln har kommit i utlovad tid.
Jag tror inte att det hjälper att kisa med ögonen om inte cykeln har kommit i utlovad tid.
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 10:50Tja maken till funbeatforumens (framför allt cykelforumets) sandlåda får man leta efter. 🙂
Tja maken till funbeatforumens (framför allt cykelforumets) sandlåda får man leta efter. 🙂
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 10:53Ja, en riktig höjdare.
Har du fått din cykel så vi får se fyndet?
Ja, en riktig höjdare.
Har du fått din cykel så vi får se fyndet?
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 11:01Nope. Vecka 4 var preliminär leveranstid (och den är inte slut än). Dessutom bökade jag själv till det (inte Canyon) genom att jag ändrade min beställning avseende på storlek. Jag är ännu inte speciellt orolig. Skotta snö är roligare motion än cykling så
Nope. Vecka 4 var preliminär leveranstid (och den är inte slut än). Dessutom bökade jag själv till det (inte Canyon) genom att jag ändrade min beställning avseende på storlek. Jag är ännu inte speciellt orolig. Skotta snö är roligare motion än cykling så
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 11:24Ja, det är några timmar kvar.
Har de helgutkörning?
Ja, det är några timmar kvar.
Har de helgutkörning?