Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 11:35Med inställningen att allt är åt helvete och att det kommer förbli så för evigt, då är det ju lätt att fastna i problemen... Come on! Kom ut ur boxen och försök vara positiva istället. Canyon har nog lärt sig av sina tidigare problem, annars blir det nog
Med inställningen att allt är åt helvete och att det kommer förbli så för evigt, då är det ju lätt att fastna i problemen... Come on! Kom ut ur boxen och försök vara positiva istället. Canyon har nog lärt sig av sina tidigare problem, annars blir det nog
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 15:39Per - Jodå, det får man säkerligen. Men det är komiskt när positivismen ligger i en grund av knäckt manlighet av att man inte lyssnade på kloka råd.
Då blir det till kärringutfall mot budbärare av information.Carl-Emil - Jo vi har sett det de senaste 3
Per - Jodå, det får man säkerligen. Men det är komiskt när positivismen ligger i en grund av knäckt manlighet av att man inte lyssnade på kloka råd.
Då blir det till kärringutfall mot budbärare av information.
Carl-Emil - Jo vi har sett det de senaste 3
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 16:58Andreas, "Jodå, det får man säkerligen." Men du är tveksam? Eller...
Hitintills har inte de sk "goda råden" stämt i mitt fall.
Innan jag beslutade mig för Canyon läste jag bla åsikter här på Funbeat och Happymtb. Jag läste artiklar på Happymtb, Velo och
Andreas, "Jodå, det får man säkerligen." Men du är tveksam? Eller...
Hitintills har inte de sk "goda råden" stämt i mitt fall.
Innan jag beslutade mig för Canyon läste jag bla åsikter här på Funbeat och Happymtb. Jag läste artiklar på Happymtb, Velo och
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 17:25Jag håller med Magnus L, som skrev:
"David - forumets mest omtalade man. Är det inte snart dags att sluta bry sig snart om denna monotone enkelriktade onyanserade röst?"
Själv har jag slutat bry mig om David och hans föraktfulla inlägg här på FB. Tråki
Jag håller med Magnus L, som skrev:
"David - forumets mest omtalade man. Är det inte snart dags att sluta bry sig snart om denna monotone enkelriktade onyanserade röst?"
Själv har jag slutat bry mig om David och hans föraktfulla inlägg här på FB. Tråki
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 17:31Per - Tveksam? Jag styr inte över internätet. Så vad som är OK får nog alla som kan skapa ett konto på FB bestämma. För mig är det dock OK om du ville veta det.
Grattis! Och håll koll på framväxeln!
Det är säkerligen en bra cykel, men med strulet så fin
Per - Tveksam? Jag styr inte över internätet. Så vad som är OK får nog alla som kan skapa ett konto på FB bestämma. För mig är det dock OK om du ville veta det.
Grattis! Och håll koll på framväxeln!
Det är säkerligen en bra cykel, men med strulet så fin
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 17:41Tycker det föraktfulla ligger i tex dina uttal P-A L!
Du verkar varken ha slutat bry dig eller för den delen tänkt en millimeter bortom vad ett inlägg kan ha för mening.Men det kanske krävs en hjärna som kan fungera utan en detaljerad lista för att sake
Tycker det föraktfulla ligger i tex dina uttal P-A L!
Du verkar varken ha slutat bry dig eller för den delen tänkt en millimeter bortom vad ett inlägg kan ha för mening.
Men det kanske krävs en hjärna som kan fungera utan en detaljerad lista för att sake
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 18:29>Andreas A.; Dina inlägg ger ju verkligen intryck av att du använt hjärnan mycket. Not!! (#)
Kan inte folk få köpa den cykel dom vill för dig? Det är ju knappast så att det drabbar dig på ngt sätt om ngn vill köpa en Canyon.
Ingen tvingar dig att köpa en
>Andreas A.; Dina inlägg ger ju verkligen intryck av att du använt hjärnan mycket. Not!! (#)
Kan inte folk få köpa den cykel dom vill för dig? Det är ju knappast så att det drabbar dig på ngt sätt om ngn vill köpa en Canyon.
Ingen tvingar dig att köpa en
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 18:43Petter(Niclas) - Jo visst får alla köpa vilken cykel de vill!
Men det som är intressant är ju om man i det läget ska köpa en Canyon? Svaret är nej! Det finns oerhört mycket bättre alternativ!
Jag gjorde ett utfall nu! Mot dig!
Petter(Niclas) - Jo visst får alla köpa vilken cykel de vill!
Men det som är intressant är ju om man i det läget ska köpa en Canyon? Svaret är nej! Det finns oerhört mycket bättre alternativ!
Jag gjorde ett utfall nu! Mot dig!
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 18:49Andreas! Din nivå är ju tom lägre än Davids, mycket lägre!!!
Andreas! Din nivå är ju tom lägre än Davids, mycket lägre!!!
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 18:52Klart att de får köpa Canyon om de inser eventuella problem som kan uppstå.
Då gäller det att bara gilla läget och väääänta.Om sedan cykeln väger under 6.80 kg så är den inte godkänd att köra UCI-tävlingar.
Klart att de får köpa Canyon om de inser eventuella problem som kan uppstå.
Då gäller det att bara gilla läget och väääänta.
Om sedan cykeln väger under 6.80 kg så är den inte godkänd att köra UCI-tävlingar.