Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 19:58Grejt!
Grejt!
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 20:01Menar du att jag ska förklara vad andra bör köpa?
Menar du att jag ska förklara vad andra bör köpa?
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 20:01Ja, tänk om Canyon gjorde det inom utlovad tid till ALLA kunder som har beställt cyklar av dom.
Ja, tänk om Canyon gjorde det inom utlovad tid till ALLA kunder som har beställt cyklar av dom.
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 20:03Jepp Andreas!
Jepp Andreas!
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 20:08Det finns många "tänk om" David
Men tänk att Andreas menar på att jag inte kan vara polare med dig för att jag har Canyon shimano och garmin. Stämmer det?
Vänligen
Per
Det finns många "tänk om" David
Men tänk att Andreas menar på att jag inte kan vara polare med dig för att jag har Canyon shimano och garmin. Stämmer det?
Vänligen
Per
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 20:12Styr Andreas vem jag är polare med och i så fall varför?
Styr Andreas vem jag är polare med och i så fall varför?
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 20:19Jag bestämmer allt! Det ska man ha väldigt klart för sig!
Och ska snart fnula ihop en cykelverkstad med betydligt bättre leveranstider än Canyon.
Jag bestämmer allt! Det ska man ha väldigt klart för sig!
Och ska snart fnula ihop en cykelverkstad med betydligt bättre leveranstider än Canyon.
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 20:22Men min pappa är starkare än din!
Vänligen
Per
Men min pappa är starkare än din!
Vänligen
Per
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 20:25Darn!
Darn!
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 21:46Även om jag blev oerhört spöad i munhugg så väntar alla nu i denna tråd på Richards leverans!
Tror leveranstiden var denna vecka. Mmm en dag kvar men Rickard får nog mer än denna dag som är kvar roa sig med snöskottning istället för växeljustering?
Nu f
Även om jag blev oerhört spöad i munhugg så väntar alla nu i denna tråd på Richards leverans!
Tror leveranstiden var denna vecka. Mmm en dag kvar men Rickard får nog mer än denna dag som är kvar roa sig med snöskottning istället för växeljustering?
Nu f