Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 23:27Ja du har fel. Jag fick ändra beställningen då jag mätt fel på den storlek jag skulle ha på cykeln. Jag har uttryckligen sagt till Canyon när jag bytte storlek att jag inte ser januari och februari med snö och 15 minusgrader som cykelsäsong, utan rätt sto
Ja du har fel. Jag fick ändra beställningen då jag mätt fel på den storlek jag skulle ha på cykeln. Jag har uttryckligen sagt till Canyon när jag bytte storlek att jag inte ser januari och februari med snö och 15 minusgrader som cykelsäsong, utan rätt sto
Quote from Funbeat user on 31 January 2010, 02:02(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 31 January 2010, 07:21Det är helt fritt att köpa vilken cykel som helst.
Det är däremot väldigt tråkigt att någon beklagar sig över att cykeln inte kommer när den är utlovad.
Att någon enstaka leverans går snett är en sak men åtskilliga under 3 år?!
Det är helt fritt att köpa vilken cykel som helst.
Det är däremot väldigt tråkigt att någon beklagar sig över att cykeln inte kommer när den är utlovad.
Att någon enstaka leverans går snett är en sak men åtskilliga under 3 år?!
Quote from j sollerman on 31 January 2010, 21:00Spännande tråd det här =) Det enda som saknas är en påse chips
När ska du få din cykel nu då? Vi måste ju få ett datum så vi har koll.
Spännande tråd det här =) Det enda som saknas är en påse chips
När ska du få din cykel nu då? Vi måste ju få ett datum så vi har koll.
Quote from Funbeat user on 1 February 2010, 22:36Som alla hör så vill ju David bara allas bästa. Och det är ju precis så vi alla känner honom, så varför skulle man vara det minsta misstänksam? Killen med stort hjärta (och hjärna) som är omtänksamheten och ödmjukheten själv. Han vill helt enkelt bara att
Som alla hör så vill ju David bara allas bästa. Och det är ju precis så vi alla känner honom, så varför skulle man vara det minsta misstänksam? Killen med stort hjärta (och hjärna) som är omtänksamheten och ödmjukheten själv. Han vill helt enkelt bara att
Quote from Funbeat user on 2 February 2010, 06:17Ähh, min hjärna består bara av två små grå. Dock är den kanske större än
Ähh, min hjärna består bara av två små grå. Dock är den kanske större än
Quote from Funbeat user on 2 February 2010, 09:42Så sött och gulligt, inte ett öga torrt!
Så sött och gulligt, inte ett öga torrt!
Quote from Funbeat user on 2 February 2010, 09:50Tack, det värmer.
Tack, det värmer.
Quote from ellen olsson on 2 February 2010, 10:12> Ja just det jag kör SAAB. Är det OK? Jag har hört att de har leveransproblem just nu.
Det är OK om cykeln/cyklarna är dyrare än bilen.
> Ja just det jag kör SAAB. Är det OK? Jag har hört att de har leveransproblem just nu.
Det är OK om cykeln/cyklarna är dyrare än bilen.
Quote from Funbeat user on 2 February 2010, 11:59Självklart är cyklarna dyrare än bilen!
Så är det väl för alla här?! 😀
Självklart är cyklarna dyrare än bilen!
Så är det väl för alla här?! 😀