Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 16:05Och varför det?
Canyon har ju just bevisat att de kan leverera med besked?
Och varför det?
Canyon har ju just bevisat att de kan leverera med besked?
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 16:09Tack för underhållningen men nu är mina chips och popcorn slut så ni får starta en Canyon 2010 tråd så att jag kan gå på min 2010 ranson av chips och popcorn 😀
Tack för underhållningen men nu är mina chips och popcorn slut så ni får starta en Canyon 2010 tråd så att jag kan gå på min 2010 ranson av chips och popcorn 😀
Quote from ellen olsson on 3 February 2010, 16:11Det har de inte. Med tanke på allt leveransstrul de senaste åren så kan man inte se några enstaka fall som "bevis" för att de lärt sig sin läxa.
Det har de inte. Med tanke på allt leveransstrul de senaste åren så kan man inte se några enstaka fall som "bevis" för att de lärt sig sin läxa.
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 18:07och likväl är några problem för om åren några "bevis" på det motsatta.
och likväl är några problem för om åren några "bevis" på det motsatta.
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 18:12Har Canyon börjat leverera några 2010:or ännu eller är det utförsäljning på gamla hojar?
Har Canyon börjat leverera några 2010:or ännu eller är det utförsäljning på gamla hojar?
Quote from ellen olsson on 3 February 2010, 18:29Några? Det är tusentals cyklar vi pratar om...
Några? Det är tusentals cyklar vi pratar om...
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 18:29Jag fick en 2010 (V), har bara testat lite cykelbanor ännu men känns lättrullad/trampad, skön komfort, fjädringen verkar mycket bättre än min RS gaffel, den blir i stort sett (ngn mm) stum vid låsning RS fjädrar 20-40 mm trots översyner , byte av delar. S
Jag fick en 2010 (V), har bara testat lite cykelbanor ännu men känns lättrullad/trampad, skön komfort, fjädringen verkar mycket bättre än min RS gaffel, den blir i stort sett (ngn mm) stum vid låsning RS fjädrar 20-40 mm trots översyner , byte av delar. S
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 20:03Visst är det en 2010 jag pratar om. Min cykel skickades idag. När jag bytte storlek hade den av misstag bytt status från kortbetalning till förskottsbetalning. Så cykeln var färdigpackad och väntade på min förskottsbetalning (allt enligt vilkoren för förs
Visst är det en 2010 jag pratar om. Min cykel skickades idag. När jag bytte storlek hade den av misstag bytt status från kortbetalning till förskottsbetalning. Så cykeln var färdigpackad och väntade på min förskottsbetalning (allt enligt vilkoren för förs
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 20:16Synd att Canyons Vd var ute i Tour och kommenterar deras leveransproblem.
Synd att Canyons Vd var ute i Tour och kommenterar deras leveransproblem.
Quote from ellen olsson on 3 February 2010, 20:22Richard: Man behöver inte göra någon omfattande undersökning. Canyon har ställts mot väggen ett flertal gånger i olika medier angående leveransproblemen.
Richard: Man behöver inte göra någon omfattande undersökning. Canyon har ställts mot väggen ett flertal gånger i olika medier angående leveransproblemen.