Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelNågon som fått Canyon -09 cykel …
You need to log in to create posts and topics.

Och varför det?
Canyon har ju just bevisat att de kan leverera med besked?

Tack för underhållningen men nu är mina chips och popcorn slut så ni får starta en Canyon 2010 tråd så att jag kan gå på min 2010 ranson av chips och popcorn 😀

Det har de inte. Med tanke på allt leveransstrul de senaste åren så kan man inte se några enstaka fall som "bevis" för att de lärt sig sin läxa.

och likväl är några problem för om åren några "bevis" på det motsatta.

Har Canyon börjat leverera några 2010:or ännu eller är det utförsäljning på gamla hojar?

Några? Det är tusentals cyklar vi pratar om...

Jag fick en 2010 (V), har bara testat lite cykelbanor ännu men känns lättrullad/trampad, skön komfort, fjädringen verkar mycket bättre än min RS gaffel, den blir i stort sett (ngn mm) stum vid låsning RS fjädrar 20-40 mm trots översyner , byte av delar. S

Visst är det en 2010 jag pratar om. Min cykel skickades idag. När jag bytte storlek hade den av misstag bytt status från kortbetalning till förskottsbetalning. Så cykeln var färdigpackad och väntade på min förskottsbetalning (allt enligt vilkoren för förs

Synd att Canyons Vd var ute i Tour och kommenterar deras leveransproblem.

Richard: Man behöver inte göra någon omfattande undersökning. Canyon har ställts mot väggen ett flertal gånger i olika medier angående leveransproblemen.