Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 21:15Mer än en försenad och en med fel komponenter?
2/4=hälften
Mer än en försenad och en med fel komponenter?
2/4=hälften
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 16:02För alla som gillar eller inte gillar Canyon, om ni inte redan sett det, så har Stefan från svenska Canyon föredömligt skapat en officiel Canyontråd på Happy MTB. (t+)
För alla som gillar eller inte gillar Canyon, om ni inte redan sett det, så har Stefan från svenska Canyon föredömligt skapat en officiel Canyontråd på Happy MTB. (t+)
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 16:09Är det inte sent påkommet med tanke på kontaktsvårigheterna de senaste åren?
Då kommer han att svara på alla Canyonfrågor i den tråden?
Är det inte sent påkommet med tanke på kontaktsvårigheterna de senaste åren?
Då kommer han att svara på alla Canyonfrågor i den tråden?
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 17:28Stefan har då inte varit svår att nå på mobilen när jag försökt (till och med svarat på mejl under helgerna). Kanske du skall skriva av dig din Canyon-galla direkt till Stefan i den officiella Canyon tråden på Happy-MTB, David?
Stefan har då inte varit svår att nå på mobilen när jag försökt (till och med svarat på mejl under helgerna). Kanske du skall skriva av dig din Canyon-galla direkt till Stefan i den officiella Canyon tråden på Happy-MTB, David?
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 17:33Ska man se det som det berömda "Sent ska syndaren vakna" ?
Ska man se det som det berömda "Sent ska syndaren vakna" ?
Quote from ellen olsson on 14 February 2010, 17:37Kanske det. Huvudproblemet har dock inte legat i Sverige...
Kanske det. Huvudproblemet har dock inte legat i Sverige...
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 17:39JAG har inga problem med Canyoncyklarna mer än när folk&fä ska stanna o meka dom. Det har jag varit med om ett antal gånger.
Jag är så nöjd med mina ramar eftersom de har levererats inom utsatt tid.
Dock har jag undvikit inköp av vissa varumärken som har
JAG har inga problem med Canyoncyklarna mer än när folk&fä ska stanna o meka dom. Det har jag varit med om ett antal gånger.
Jag är så nöjd med mina ramar eftersom de har levererats inom utsatt tid.
Dock har jag undvikit inköp av vissa varumärken som har
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 20:04Fick min nu i veckan, utlovad leveranstid var vecka 11(t+)
Har dock inte testat den än.
Fick min nu i veckan, utlovad leveranstid var vecka 11(t+)
Har dock inte testat den än.
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 22:23"JAG har inga problem med Canyoncyklarna mer än när folk&fä ska stanna o meka dom. Det har jag varit med om ett antal gånger.
vad menar du? eller vill komma fram till? folk o fä ska stanna o meka dom?
hur snabb är håkanc? med tanke på att han läst
"JAG har inga problem med Canyoncyklarna mer än när folk&fä ska stanna o meka dom. Det har jag varit med om ett antal gånger.
vad menar du? eller vill komma fram till? folk o fä ska stanna o meka dom?
hur snabb är håkanc? med tanke på att han läst
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 20:07Nå, har ni fått cyklarna ännu?
Säsongen börjar snart.
Nå, har ni fått cyklarna ännu?
Säsongen börjar snart.