Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 20:39Och deras kommentar rörande 2010 var?
Att leveransproblemen skulle fortsätta?
Och deras kommentar rörande 2010 var?
Att leveransproblemen skulle fortsätta?
Quote from j sollerman on 3 February 2010, 20:562010 kanske är känjåns år
2010 kanske är känjåns år
Quote from Funbeat user on 8 February 2010, 15:33Inget problem med min Canyon leverans. Kortbetalningen registrerades av misstag som förskottsbetalning när jag bytte storlek efter att beställningen var lagt därför stod cykeln färdig hos Canyon i väntan på betalning. Ett enkelt samtal till Stefan på sven
Inget problem med min Canyon leverans. Kortbetalningen registrerades av misstag som förskottsbetalning när jag bytte storlek efter att beställningen var lagt därför stod cykeln färdig hos Canyon i väntan på betalning. Ett enkelt samtal till Stefan på sven
Quote from Funbeat user on 8 February 2010, 17:02(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 8 February 2010, 17:03Grattis, då kommer snart Tour o bevisar att dina hjul är långsamma.
Grattis, då kommer snart Tour o bevisar att dina hjul är långsamma.
Quote from Funbeat user on 8 February 2010, 17:09Jag tror inte det sitter i cykeln eller dess hjul i mitt fall ;). Aksium hjulen vet jag redan inte ska vara några högfartare
Jag tror inte det sitter i cykeln eller dess hjul i mitt fall ;). Aksium hjulen vet jag redan inte ska vara några högfartare
Quote from Funbeat user on 9 February 2010, 07:53Enligt vissa är det ramen, hjulen och strumpfärgen som avgör om det går fort.
Enligt vissa är det ramen, hjulen och strumpfärgen som avgör om det går fort.
Quote from Funbeat user on 9 February 2010, 08:07Tydligen.
BILD:http://www.cadelevans.com.au/upload/a_16_p_180.jpg
Tydligen.
BILD:http://www.cadelevans.com.au/upload/a_16_p_180.jpg
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 18:50Hejhopp
Vitnessmål från en beliver; Hittade en hoj på Canyons outlet i min storlek. Beställde den på torsdagskvällen, på tisdagen veckan efter ringer Ups killen och undrar var jag vill ha den levererad, en halvtimme senare står jag glatt och packar upp ho
Hejhopp
Vitnessmål från en beliver; Hittade en hoj på Canyons outlet i min storlek. Beställde den på torsdagskvällen, på tisdagen veckan efter ringer Ups killen och undrar var jag vill ha den levererad, en halvtimme senare står jag glatt och packar upp ho
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 21:12Jag tror jag är kvalificerad att uttala mig om Canyon, har 4 st i familjen, 3 landsväg och en tempo. 3 st levererade i tid men en med fel komponenter som åtgärdades. Tempocykeln var försenad flera veckor, vi blev dock duktigt kompenserade. Cyklarna är in
Jag tror jag är kvalificerad att uttala mig om Canyon, har 4 st i familjen, 3 landsväg och en tempo. 3 st levererade i tid men en med fel komponenter som åtgärdades. Tempocykeln var försenad flera veckor, vi blev dock duktigt kompenserade. Cyklarna är in