Quote from Funbeat user on 27 January 2010, 16:45Tråden i tråden var speciellt adresserad till David. Som en del i terapin ...
Tråden i tråden var speciellt adresserad till David. Som en del i terapin ...
Quote from Funbeat user on 27 January 2010, 16:52Jag tycker att hela tråden är en del av Canyons behov av vettiga lösningar för sina kunder.
Jag tycker att hela tråden är en del av Canyons behov av vettiga lösningar för sina kunder.
Quote from Funbeat user on 27 January 2010, 17:51Det verkar som att David är den enda som är missnöjd med Canyons service men är den självupplevd?
Det verkar som att David är den enda som är missnöjd med Canyons service men är den självupplevd?
Quote from Funbeat user on 27 January 2010, 18:42Nej, han har läst i andra trådar
Nej, han har läst i andra trådar
Quote from Funbeat user on 27 January 2010, 18:46David ogillar Canyon, det är det som är problemet. Det är därför han tar varje chans till att spamma om det.
David ogillar Canyon, det är det som är problemet. Det är därför han tar varje chans till att spamma om det.
Quote from Funbeat user on 27 January 2010, 19:35Tja, trådskaparen fick sin tre-fyra veckor efter utlovad leveranstid.
Sedan är det några till i denna tråden som inte var helt nöjda.Vem vet?
Nytt år, nya satsningar på att kunderna får cyklarna med rätt utrustning i utlovad tid.
Tja, trådskaparen fick sin tre-fyra veckor efter utlovad leveranstid.
Sedan är det några till i denna tråden som inte var helt nöjda.
Vem vet?
Nytt år, nya satsningar på att kunderna får cyklarna med rätt utrustning i utlovad tid.
Quote from ellen olsson on 27 January 2010, 20:04Det är många som är missnöjda på Happy m.fl. ställen. I samtliga tester av någon Canyoncykel under de senaste 3 åren i de franska och brittiska tidningar jag läst så har de fått mer eller mindre hård kritik för sina leveranser - eller brist på leveranser.
Det är många som är missnöjda på Happy m.fl. ställen. I samtliga tester av någon Canyoncykel under de senaste 3 åren i de franska och brittiska tidningar jag läst så har de fått mer eller mindre hård kritik för sina leveranser - eller brist på leveranser.
Quote from Funbeat user on 27 January 2010, 20:12Ahh, det är att starta en tråd och gnälla för att det strular. Ungefär som att få en spark i skrevet och tycka att det är ok för att smärtan gick över.
Det känns förhållandevis bra efteråt.
Sedan kan fler göra om samma misstag.
Ahh, det är att starta en tråd och gnälla för att det strular. Ungefär som att få en spark i skrevet och tycka att det är ok för att smärtan gick över.
Det känns förhållandevis bra efteråt.
Sedan kan fler göra om samma misstag.
Quote from Funbeat user on 27 January 2010, 21:02Ursprungsfråga:
Har någon som beställt sin cykel fr canyon fått sin lev ännu?Ja, jag fick min igår. Det tog 12 dagar från beställning tills cykeln stod i min lägenhet. Det tycker jag är en rimlig leveranstid.
Det tog lika lång tid för den lokale cykelh
Ursprungsfråga:
Har någon som beställt sin cykel fr canyon fått sin lev ännu?
Ja, jag fick min igår. Det tog 12 dagar från beställning tills cykeln stod i min lägenhet. Det tycker jag är en rimlig leveranstid.
Det tog lika lång tid för den lokale cykelh
Quote from Funbeat user on 27 January 2010, 23:08Vilken tur att vi hjälplösa cykelköpare har dig David som kan ge en så fin, ej påverkad av personliga åsikter, konsumentvägledning och lysa upp vår tillvaro med din kunskap och visdom.. (t-)
Synd bara att din verklighet inte är samma värld som dom flesta
Vilken tur att vi hjälplösa cykelköpare har dig David som kan ge en så fin, ej påverkad av personliga åsikter, konsumentvägledning och lysa upp vår tillvaro med din kunskap och visdom.. (t-)
Synd bara att din verklighet inte är samma värld som dom flesta