Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelNågon som fått Canyon -09 cykel …
You need to log in to create posts and topics.

Sök på Happy med "Canyon" så kan du läsa igenom alla varianterna.

Tja, några som haft strul med lång leveranstid med vissa modeller beställd inför högsäsong men majoriteten verkade riktigt riktigt nöjda. Sedan brukar det oftast vara de få som fått problem som skriker högst.

Jag ger i alla fall Canyon chansen, så får v

och sedan är det ett antal som har haft strul med reklamationer.
Åtta månader är liiite lång tid.

So far so od.

Efter att jag lagt beställningen kom jag fram till att jag mätt mig fel och skulle ha en annan storlek. Inga problem att få fixat (t+).

Efter att jag fått nya storleken fixad så noterade jag att man sänkt priset på cykeln på hemsidan med n

Snålheten bedrar visheten!

Inte för att jag gör anspråk på att vara vis, eller ens lärd, i det här sammanhanget, man jag känner mig inte speciellt snål som lägger ut uppemot 15papp för att pröva en ny motionsform på allvar.

Är det samma prylhysteri, märkesfixering, bitterhet och r

Richard, om du tar vid dig av tonen i den här cykelgruppen (som är en av de snällaste på hela Internet) så bör du stålsätta dig ordentligt inför utomhussäsongen. Min erfarenhet är att flera av racercyklisterna man stöter på där ute i verkligheten är gamla

Internethandel i all ära, men jag föredrar att handla av en cykelhandlare som man har önkontakt med. Sen kan man med tt samvete kliva in i affären om man behöver hjälp med nåt. Har man fastnat för ett speciellt märke så tar han hem det. Visst det kanske b

lfare och utförsåkare? Nja, jag vet inte om jag stött på så många lfare och utförsåkare som har "sadlat" om till cykel. De flesta (nästan alla) cyklister som jag umgås med är gamla inbitna cyklster sedan många många år tillbaka. Möjligtvis att de vänsterp

O hur många bor så illa att de behöver SUV med fyrhjulsdrift? Hur viktigt är det att ha glasmosaik i ett badrum för 2000 kr/m2? Att ha en ismaskin i kylskåpsdörren gör dig inte till en bättre kock.... Lite lätt absurd jämförelse.
Jag köpte hjul för 10KSEK