Quote from Funbeat user on 25 June 2009, 22:02Sanna: Om du har en kruskavel, sätt dig på en stol och rulla fötterna på kaveln. Mig hjälper det jättebra när jag "slarvat" och överansträngt min onda fot en dag.
Sanna: Om du har en kruskavel, sätt dig på en stol och rulla fötterna på kaveln. Mig hjälper det jättebra när jag "slarvat" och överansträngt min onda fot en dag.
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 23:14Jag har i tre månder besvärats av plantar fasiit. (inflammation i senan som löper under foten från hälbenet fram till tårna. Förr kallat hälsporre)
Men av sjukgymnast fått stötvågsbehandling 4 ggr och bivit mycket bättre.
Cortison är inte det första jag
Jag har i tre månder besvärats av plantar fasiit. (inflammation i senan som löper under foten från hälbenet fram till tårna. Förr kallat hälsporre)
Men av sjukgymnast fått stötvågsbehandling 4 ggr och bivit mycket bättre.
Cortison är inte det första jag
Quote from Funbeat user on 24 July 2009, 22:46Jag ringde vårdcentralen idag och tänkte beställa tid för att få min fot kollad.
Tänkte ju att jag skulle få vänta några veckor men jag fick komma efter en halvtimma!
Läkaren tyckte att jag kämpat på länge (okt-juli) på egen hand med
stretching och inlägg
Jag ringde vårdcentralen idag och tänkte beställa tid för att få min fot kollad.
Tänkte ju att jag skulle få vänta några veckor men jag fick komma efter en halvtimma!
Läkaren tyckte att jag kämpat på länge (okt-juli) på egen hand med
stretching och inlägg
Quote from Funbeat user on 20 December 2009, 18:47Jag trampade igenom hälkudden för c:a 12 år sen och fick efter det hälsporre som va utbredd, jag fick flera cortison-sprutor för att komma åt allt ordentligt, det tog bort smärtan helt så har man en pålitlig och pricksäker läkare så är det inget att tveka
Jag trampade igenom hälkudden för c:a 12 år sen och fick efter det hälsporre som va utbredd, jag fick flera cortison-sprutor för att komma åt allt ordentligt, det tog bort smärtan helt så har man en pålitlig och pricksäker läkare så är det inget att tveka