Quote from Guest on 28 May 2009, 23:41http://www.glamour.se/Stiletto-run/turneplan/
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 23:51Lite svårt för dom här grejerna liksom. Vet inte om det har att göra med generationer å så eller bara en individuell störning liksom. Alla tjejer som springer är i mina ögon otroligt vackra och står liksom för den urkvinnliga skönhetskraften...ja jag kan
Lite svårt för dom här grejerna liksom. Vet inte om det har att göra med generationer å så eller bara en individuell störning liksom. Alla tjejer som springer är i mina ögon otroligt vackra och står liksom för den urkvinnliga skönhetskraften...ja jag kan
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 07:46Kjell: Vad fint skrivet! (L)
Kjell: Vad fint skrivet! (L)
Quote from Catharina Brattlin on 29 May 2009, 07:49En mogen mans reflektioner! (H:)
Fö skulle jag själv inte ha en skugga av en chans att ens komma till startlinjen i stilettklackar, hur mejkad jag än är.
En mogen mans reflektioner! (H:)
Fö skulle jag själv inte ha en skugga av en chans att ens komma till startlinjen i stilettklackar, hur mejkad jag än är.
Quote from Jan Lundquist on 29 May 2009, 08:02Jag är en intensiv människa och småspringer liksom överallt. Jag föredrar givetvis att springa i mina joggingdojor men krisar det löper jag ganska bra (korta distanser) även i högklackat 🙂
Men även jag uppskattar dina ord Kjell (L)
Jag är en intensiv människa och småspringer liksom överallt. Jag föredrar givetvis att springa i mina joggingdojor men krisar det löper jag ganska bra (korta distanser) även i högklackat 🙂
Men även jag uppskattar dina ord Kjell (L)
Quote from Elias Engqvist on 29 May 2009, 08:24Jag måste faktiskt (kors i taket) hålla med kjelle (om jag nu förstår rätt) att en vältränad kvinna i löpardress i löpspåret är bra mycket snyggare än en uppsminkad dito i stel frisyr och festkläder och högklackat!
Naturlighet framför allt!
Jag måste faktiskt (kors i taket) hålla med kjelle (om jag nu förstår rätt) att en vältränad kvinna i löpardress i löpspåret är bra mycket snyggare än en uppsminkad dito i stel frisyr och festkläder och högklackat!
Naturlighet framför allt!
Quote from Jonas Täng on 29 May 2009, 09:38Jag har inte körkort på höga klackar.
Å andra sidan är jag tålöpare så det kanske skulle gå?
Jag har inte körkort på höga klackar.
Å andra sidan är jag tålöpare så det kanske skulle gå?
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 09:39jag är en j*vel på högklackat men inte snabb nog för kortdistans, när kommer första milloppet? (#)
jag är en j*vel på högklackat men inte snabb nog för kortdistans, när kommer första milloppet? (#)
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 09:44Kjell och Christer: (L)
Och killar som föredrar starka idrottskvinnor framför makeade uppstyltade "kvinnodjur" är bra mycket mer attraktiva än andra. (t+)
Kjell och Christer: (L)
Och killar som föredrar starka idrottskvinnor framför makeade uppstyltade "kvinnodjur" är bra mycket mer attraktiva än andra. (t+)
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 09:53Det ena behöver ju inte utesluta det andra, naturlig friskus i jogginspåret - uppklädd, makad och högklackat på fest - och kanske något däremellan till vardags (jeans (L))
😉
Edit: Fast det är kul att läsa att ni fördrar sporttjejer framför "skyltdocko
Det ena behöver ju inte utesluta det andra, naturlig friskus i jogginspåret - uppklädd, makad och högklackat på fest - och kanske något däremellan till vardags (jeans (L))
😉
Edit: Fast det är kul att läsa att ni fördrar sporttjejer framför "skyltdocko