Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 15:42ok, jag vet när killar är vackra...i mina ögon alltså......
men de kanske får stanna i mitt lilla huvud. 🙂
ok, jag vet när killar är vackra...i mina ögon alltså......
men de kanske får stanna i mitt lilla huvud. 🙂
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 15:56Bosse, det står väl inte att det bara är för tjejer 😉
Bosse, det står väl inte att det bara är för tjejer 😉
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 16:01Åh, fan. Då gäller det bara att hitta ett par skor med stilettklackar i storlek 48.
Åh, fan. Då gäller det bara att hitta ett par skor med stilettklackar i storlek 48.
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 16:03Regler:
* Du måste vara minst 18 år och kvinna.
* Skorna du springer i måste ha minst 7 centimeter höga (mäts på insidan av klacken) och max 1,5 centimeter breda klackar. Inga kilklackar är tillåtna!
* Du får inte vara eller ha varit löpare
Regler:
* Du måste vara minst 18 år och kvinna.
* Skorna du springer i måste ha minst 7 centimeter höga (mäts på insidan av klacken) och max 1,5 centimeter breda klackar. Inga kilklackar är tillåtna!
* Du får inte vara eller ha varit löpare
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 16:07Då var det kört, om jag inte fuskar.
Då var det kört, om jag inte fuskar.
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 16:13Men Bosse, jag var övertygad från Puls.se att din skostorlek var 47?!
Men Bosse, jag var övertygad från Puls.se att din skostorlek var 47?!
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 17:03Mystiken tätnar!!!
Mystiken tätnar!!!
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 17:04Bosses fötter kanske sväller i högklackat?
Bosses fötter kanske sväller i högklackat?
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 17:30Bosse:
1. Nu råkade du säga din ålder i stället för skostorlek, igen. Men du vet, de är bara den förstnämnda som ökar med åren.
2. Jag förundras lite över att du känner till den där sidan, själv har jag aldrig hört talas om den.(H:)
Bosse:
1. Nu råkade du säga din ålder i stället för skostorlek, igen. Men du vet, de är bara den förstnämnda som ökar med åren.
2. Jag förundras lite över att du känner till den där sidan, själv har jag aldrig hört talas om den.
(H:)
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 19:19Fötterna växer visst med åren. En storlek per år. (H)
Att jag känner till sajten skyller jag på en arbetskamrat.
Fötterna växer visst med åren. En storlek per år. (H)
Att jag känner till sajten skyller jag på en arbetskamrat.