Quote from Bjarne Lewin on 29 May 2009, 10:15Wow, Kjelle och Christer! Vilka superkarlar ni är som ser oss vältränade kvinnor som de friska och vackra kvinnor vi är (H:) (sen om jag är vältränad eller inte förtäljer inte historien ;))
Wow, Kjelle och Christer! Vilka superkarlar ni är som ser oss vältränade kvinnor som de friska och vackra kvinnor vi är (H:) (sen om jag är vältränad eller inte förtäljer inte historien ;))
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 10:48Kjell, Christer och Fredrika (t+)
Jag blir lite trött när jag ser sånt här så det är nog inte en generations fråga Kjell 🙂
Kjell, Christer och Fredrika (t+)
Jag blir lite trött när jag ser sånt här så det är nog inte en generations fråga Kjell 🙂
Quote from Håkan Öhling on 29 May 2009, 14:07opportunister...
opportunister...
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 14:59Eftersom jag har fallit för min fru som är/var en urstark handbollstjej och aldrig har haft stilettklackar så anser jag att jag har bevisat var mitt tycke ligger.
Eftersom jag har fallit för min fru som är/var en urstark handbollstjej och aldrig har haft stilettklackar så anser jag att jag har bevisat var mitt tycke ligger.
Quote from Elias Engqvist on 29 May 2009, 15:03Kajsa: Det där får du förklara - vad blir du trött på?
Kajsa: Det där får du förklara - vad blir du trött på?
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 15:07Jag kan inte tro att ni (män) anser oss som vackra i motionsspåret, själv anser jag mig svettig, äcklig och snorig...är de verkligen i motionsspåret ni menar??
Jag kan inte tro att ni (män) anser oss som vackra i motionsspåret, själv anser jag mig svettig, äcklig och snorig...är de verkligen i motionsspåret ni menar??
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 15:16Siv: Varför skulle ni inte vara vackra i motionsspåret? Jag själv är som allra vackrast då så varför inte ni? 😉
Siv: Varför skulle ni inte vara vackra i motionsspåret? Jag själv är som allra vackrast då så varför inte ni? 😉
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 15:31ok , de andra tjejerna kanske, (men inte i mina ögon) och inte jag...i mina ögon är inte svett och snor vackert. Jag lovar, jag har bättre stunder!
Men smaken är som baken....så försök inte övertala mig om att jag är vacker i spåret 😉 jag har insett min
ok , de andra tjejerna kanske, (men inte i mina ögon) och inte jag...i mina ögon är inte svett och snor vackert. Jag lovar, jag har bättre stunder!
Men smaken är som baken....så försök inte övertala mig om att jag är vacker i spåret 😉 jag har insett min
Quote from Elias Engqvist on 29 May 2009, 15:36Kanske att skönheten avtar hos de flesta av oss med distansen man sprungit ... Men principen gäller!
Motsvarande gäller nog i festdress kl. 3:45 efter 2 martini, 4 glas vin, 2 glas konjak och nånting som du inte kommer ihåg...
Kanske att skönheten avtar hos de flesta av oss med distansen man sprungit ... Men principen gäller!
Motsvarande gäller nog i festdress kl. 3:45 efter 2 martini, 4 glas vin, 2 glas konjak och nånting som du inte kommer ihåg...
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 15:37Vilken kul diskusion det blev! 🙂
Jag tycker förstås att det är insidan som räknas, oavsett joggingskor eller klackar.
Men sådana här race lockar om inte annat till skratt, och jag tror faktiskt att tjejerna bjuder på det.
Det handlar inte alltid om att
Vilken kul diskusion det blev! 🙂
Jag tycker förstås att det är insidan som räknas, oavsett joggingskor eller klackar.
Men sådana här race lockar om inte annat till skratt, och jag tror faktiskt att tjejerna bjuder på det.
Det handlar inte alltid om att